.מתלבטים בין בניית אתרים באמצעות וורדפרס או וויקס? המומחים של מדיה ווב כאן לעזרתכם

בניית אתרים – פלטפורמות מרכזיות

הפלטפורמות המרכזיות ביותר כיום בתחום של בניית אתרים היא ללא ספק וורדפרס ווויקס. מדובר בשתי פלטפורמות אשר מזכירות אחת את השנייה, אולם לכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות. רבים מבעלי העסקים מתלבטים באיזו פלטפורמה נוח יותר להשתמש, ומהם ההבדלים, ובדיוק לשם כך המומחים של חברת מדיה ווב, החברה המובילה בתחום של בניית אתרים מסבירים בדיוק מהם ההבדלים כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת ונכונה בטרם אתם מתחילים לבנות את האתר שלכם.

וורדפרס

וורדפרס – הפופולרית ביותר

מאז החלה להיכנס לשימוש וורדפס הפכה להיות הפלטפורמה המרכזית לבניית אתרים, זאת משום שהמערכת הזו היא בעלת ממשק מובנה וקל מאוד להבנה, כמו גם מתורגם לעברית. בנוסף, וורדפס מציעה אין ספור אפשרויות עיצוב מתקדמות, הן מתבנית מוכנה או בהתאמה אישית. בנוסף, פרמטר בולט של וורדפס נעוץ בעובדה כי היא ניתנת לניהול גם מרחוק, כך שבעל עסק יכול להיכנס בכל עת לאתר ולבצע את השינויים בו. בנוסף, לא נדרש ידע מקדים לביצוע בניית אתרים באמצעות הפלטפורמה הזו אולם ישנה חשיבות לעבודה צמודה עם בעלי מקצוע, זאת משום שכל העת מתרחשים בה שינויים הן מבחינת התוספות השונות או מבחינת העיצוב. החיסרון המשמעותי בפלטפורמה הזו היא בעובדה כי אין תמיכה טכנית מצוות וורדפס אלא נדרשת עבודה צמודה עם חברה מקצועית וזאת כדי לבצע את כל התחזוקה השוטפת כמו גם התעדכנות בשינויים הרבים.

וויקס – השחקנית החדשה

וויקס היא שחקנית חדשה יחסית בתחום של בניית אתרים, אולם היא צוברת פופלריות רבה בשנים האחרונות וזאת משום שהיא אופטימלית בעבור עסקים קטנים או בינונים אשר מעוניינים להקים אתר תדמית או חנות וירטואלית. למעשה, השוני הבולט ביותר של וויקס בניגוד לוורדפס נעוץ בעובדה כי בשונה מוורדפס לוויקס יש רק עשרות תבניות עיצוב אשר דורשות התאמה וכן ידע מקדים, כמו גם העובדה כי בניגוד לוורדפס את אחסון האתר ניתן לבצע רק באמצעותה, אך חשוב לציין כי ישנה תמיכה טכנית כל העת דרך וויקס. החיסרון המשמעותי ביותר בפלטפורמה הזו היא העובדה כי ישנן בעיות רבות בביצוע קידום האתר שנבנה בוויקס, ולכן השימוש בה הוא מועט יותר.

וויקס או וורדפס – במה נבחר?

ע"פ המומחים של חברת מדיה ווב, מערכת וורדפרס מתאימה לכל בעלי העסקים – בין אם מדובר בעסק גדול, קטן או בינוני ואילו וויקס מותאמת באופן מדויק לבעלי עסקים קטנים או בינונים אשר רוצים לבנות אתר תדמית תמציתי, אולם ללא עוררין על מנת ליצור את האימפקט המשמעותי ביותר כמו גם הגדלת הגולשים מומלץ לבצע בניית אתרים מקצועי באמצעות תוכנת וורדפס. למידע נוסף – https://www.mediaweb.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *