התחרות העזה באינטרנט מחייבת ביצוע של מספר פעולות חשובות, כך שהפרסום אכן יהיה אפקטיבי. המומחים של חברת מסה מדיה, החברה המובילה כיום בתחום מסבירים כיצד ניתן לבצע פרסום באינטרנט שלב אחר שלב.

פרסום עסקים באינטרנט – כיצד נבצע זאת?

בעלי עסקים רבים תוהים לעצמם כיצד הם יוכלו להצטרף לאלפי בתי העסק אשר כבר עתה מבצעים פרסום באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית, בין אם מדובר ברשתות החברתיות או מנוע החיפוש של גוגל. המומחים של מסה מדיה, מסבירים כעת שלב אחר שלב כיצד מבצעים פרסום עסקים באינטרנט, כך שגם אתם תוכלו להצטרף למהפכה הגדולה של המאה ה 21 – פרסום בגוגל:

איש ווי

  • בניית תוכנית אסטרטגיה פרסומית – על מנת להתחיל במלכת הפרסום חשוב ראשית לבצע חשיבה מעמיקה לגבי האסטרטגיה השיווקית והפרסומית, כך שהן יוגדרו מראש. למעשה, ככל שנגדיר מוקדם יותר את המטרות שלנו כך יהיה קל יותר לבצע את הפרסום, כמו גם לבדוק האם הוא אכן אפקטיבי. לכן, חשוב לבנות תוכנית אסטרטגית אשר מושתת על מטרות שיווקית, קביעת זמנים לקמפיינים כמו גם חשיבה מעמיקה לגבי קהל היעד וניתוח שלו ע"פ גיל, מקום מגורים ועוד.
  • הקמת אתר – בשלב השני של הפרסום באינטרנט יש לבצע הקמה של אתר אשר עבר אופטימיזציה, כלומר – ניתן יהיה לפתוח אותו מכל מכשיר, בין אם מדובר במחשב או במכשיר הסלולר. הסיבה לכך היא שכיום רוב הצרכנים מבצעים את הרכישות שלהם באמצעות המכשיר הנייד, ועל כן בזמן בניית האתר חשוב מאוד לשים לב שהוא מותאם לפתיחה נוחה מכל מקום, כמו גם אתר שהוא מאובטח, עם תוכן מעניין אשר מבוסס על חקר מילות מפתח (מילים פופולריות בהן משתמשים הגולשים כאשר הם מקלידים במנוע החיפוש) כמו גם ביצוע של קישורים מאתרים רלוונטיים.
  • קידום ממומן/אורגני – לאחר שהוקם האתר השלב הבא הוא בחירה בנתיב של קידום אורגני או ממומן. כאשר אנו מתייחסים לקידום אורגני, הכוונה היא ביצוע פעולות מתקדמות בכדי להוביל את האתר לראש תוצאות החיפוש של גוגל, או אפשרות של קידום ממומן אשר למעשה מוביל את הקמפיין הפרסומי לראש תוצאות החיפוש, אולם מדובר בקמפיין שהוא יקר יותר מעלות של קידום אורגני ולכן יש לבצע בדיקה מעמיקה האם הוא אכן אפקטיבי, בהתאמה לתוכנית האסטרטגית.
  • בחינה של התקדמות הפרסום – לאור העובדה כי פרסום בגוגל הוא מורכב ומשתנה, חשוב לבצע לאורך הדרך בדיקות לגבי התקדמות הפרסום אשר כוללות בין היתר שימוש בכלים אשר יכולים להעניק אינדיקציה טובה לגבי מספר הגולשים, מיקום האתר ביחס למתחרים, אחוזי נטישה, אחוזי המרה מגולש לרוכש וכו'. כלל הפעולות הללו חייבות להתבצע ע"י חברה מקצועית, כמו חברת מסה מדיה. למידע נוסף, צרו קשר במספר 072-3384444.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *