טכנאי מחשב הוא אחד מנותני השירות שנמצאים בתחרות מקצועית רבה. ישנם לא מעט טכנאי מחשב, ואתם צריכים לבחור מביניהם את האדם שתוכלו לתת בו אמון מקצועי ולסמוך עליו שיטפל במחשב שלכם היטב, ידרוש תשלום הוגן וגם לא יעשה שימוש לרעה בגישה למידע הפרטי שלכם ששמור על המחשב.

מדובר בהחלט בהחלטה חשובה, שכן מחשב הוא כלי עבודה יומיומי אצל רובנו ואנחנו מעוניינים שישוב אלינו פעיל ותקין תוך זמן קצר ככל האפשר. אז מה הדרך הכי בטוחה לבחור טכנאי מחשב אמין, הגון ומקצועי דיו? הנה היא לפניכם

 

המלצה נלהבת מאדם אמין

השיטה הכי טובה לבחור איש מקצוע, בכל תחום, היא בעזרת המלצות של חברים, של שכנים, של בני משפחה או של חברים לעבודה. כל אדם שנתפס אצלכם כאדם אמין וכזה שטובתכם עומדת לנגד עיניו יעניק לכם כנראה המלצה אמיתית ומבוססת. חשיפה לאיש מקצוע באמצעות המלצות אומר בהכרח שקיבלת המלצה על איש מקצוע שעשה עבורם עבודה טובה.

כל אלה נכונים על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על טכנאי מחשבים. חשוב לדעת גם שהמלצה נלהבת, כמו המלצה על קומפיוטק,  אומרת בדרך כלל שנותן השירות מספק שירות מעולה.

 

עבודת בלשות אינטרנטית

האינטרנט מלא במידע ואומרים שעל כל המלצה על טכנאי מחשבים תוכלו למצוא גם עדות על עבודה שביצע לא לשביעות רצונו של לקוח. אבל אפשר ללמוד, עם הזמן, אילו מהאתרים אמינים וממי כדאי לקבל המלצות. אם תחקרו על טכנאי מחשבים באמצעות האינטרנט, תגלו די מהר מה הדעה הרווחת עליהם.

אם תזכרו שרוב האנשים שכותבים ביקורת באינטרנט על טכנאי הם כאלה שהיו מרוצים ממנו מאוד או כאלה שלא היו מרוצים כלל. איש שירות ממוצע בדרך כלל לא יגרום ללקוח לכתוב עליו ביקורת אונליין.

 

הטכנאים יבדקו את עצמם

ישנם אתרים שמציגים רשימה מדורגת של אנשי מקצוע על פי ציונים ממוצעים מלקוחות אבל אם אתם מתקשים לסמוך על דירוגים כאלה, שיטה בטוחה במיוחד היא לבקש מאיש מקצוע הצעת מחיר מפורטת ואז להתייעץ עם איש מקצוע אחר לגבי ההצעה. משום שמדובר בדרך כלל במתחרים, סביר שתקבלו דעה אמיתית ובמקרים רבים, תקבלו גם הצעה מתחרה ובדרך כלל משתלמת יותר.

 

אל תשכחו להעביר את זה הלאה

כמו שאמרנו, המלצה ממכר היא הדרך הבטוחה והיעילה ביותר למצוא אנשי מקצוע מצוינים. בדיוק משום כך, אם פניתם לטכנאי מחשבים מצוין וקיבלתם שירות מצוין, מהיר, יעיל ואיכותי, אל תשכחו למלא גם את חלקכם בהסכם הלא כתוב שלנו כחברה והעבירו הלאה את ההמלצה, בין אם כסיפור ובין אם כתגובה לבקשת המלצה.

כאשר אתם ממליצים לאדם קרוב על איש מקצוע מעולה אתם עוזרים לו למצוא עבודה נוספת, עוזרים להם לקבל שירות מעולה ומחזקים את הקשר שלכם עם המכרים ועם איש המקצוע. כולם זוכים.

טכנאי מחשבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *