להיות בעלים של עסק בישראל של שנת 2019 זה לא פשוט בכלל. מצד אחד יש את מס הכנסה, מע"מ, ביטוחי בריאות וביטוח לאומי שנושפים בעורפכם. מהצד השני צריך לחפש לקוחות, להכין את המוצרים, לפרסם אותם, לנסות ולהגיע למכירות מכל כיוון אפשרי ובעצם להרוויח כדי שיהיה כדאי להחזיק את העסק פתוח. מפה לשם, חצי מהזמן צריך להתמודד עם בירוקרטיה ובחצי השני צריך לעשות מספיק רווחים כדי שההתמודדות הזו תהיה שווה את זה. בנוסף על כל אלו, צריך לנסות ולהביא את המותג שלכם לקהל הרחב. להבין איך מגיעים ללקוחות חדשים, איך מפרסמים והופכים את העסק למצליח וטוב יותר. כדי לעשות את כל אלו בהצלחה, השקעה במיתוג עסקי היא ההחלטה הנכונה ביותר שאפשר לקחת, ויכולה להביא את העסק לגבהים חדשים שלא הכרתם.

מדד עסקי

מיתוג עסקי – ההשקעה המשתלמת ביותר

מה אנשים קונים?

תהליך נכון של מיתוג עסקי יכול לגרום לכם להבין בדיוק מה אנשים קונים ולמה הם עושים את זה. בסופו של דבר, כשלקוח פוטנציאלי מחפש אחר שירותים או מוצר מסוים, הוא לא מחפש רק אותם. הרי אם זה היה הנושא, היו עושים השוואות מחיר פשוטות והולכים על הזול ביותר. אנשים מחפשים קצת מעבר למוצר. מי הכין אותו, איפה הוא מיוצר, מי עומד מאחוריו והאם יש לו "אבא ואמא" שאליהם יהיה ניתן לפנות? מלבד המוצר, אנשים מחפשים לקנות מותג מוכר שייתן להם את כל התחושות הללו. מיתוג עסקי נכון יהפוך את העסק שלכם להיות המותג המוכר שאליו ניתן לפנות בשביל לקבל ערך מוסף מעבר למוצר הבסיסי אותו רוצים לקנות.

אפשרות להתרחבות

עסק קטן יתחיל לרוב מקו של מוצרים בסיסיים או אפילו מוצר אחד בלבד. אם השיווק והפרסום עובדים היטב, אחרי תקופה כבר יהיה מדובר על מותג מוכר עם אותם המוצרים. לאחר שמוצרים אלו מבוססים כבר בקרב קהל הלקוחות אפשר לעבור ליעד הבא. במידה ומכניסים מוצרים נוספים אל החברה אבל משתמשים באותו שם מותג, אפשר להרוויח פעמיים. אנשים רואים שהחברה ממשיכה לזנק קדימה והמוניטין שלה מתקדמים, ובנוסף המוצרים החדשים זוכים למטריה מוכרת של מותג אהוב שיכול לגרום למכירות טובות יותר כבר בשלב ההתחלה.

הלקוחות המתאימים

כל עסק בונה לעצמו פרופיל לקוח שהוא מנסה לכוון אליו. עסק שבנה פרופיל שכזה, השקיע בתהליך והתחיל לפרסם ובסופו של דבר מושך אליו את הלקוחות הלא נכונים, צריך לבחון היטב מה הוא עושה לא נכון. אם הלקוחות שהוא מצפה לראות אינם מגיעים, איך ניתן לגרום לכך שהם בכל זאת יתחילו להופיע? תהליך של מיתוג עסקי מסייע בכך. יש להתכוונן אל הקהל שכן מגיע וקודם כל לבדוק מה גורם להם לבוא. לאחר הסקת המסקנות ניתן לבחון מחדש את הלקוח הפוטנציאלי ולהתאים את מערך השיווק והפרסום אליו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *