קישורים פנימיים: כך תעשו זאת נכון

בנייה של קישורים פנימים בצורה נכונה היא חשובה בעבור יצירת חווית גולש טובה. כיצד תוכלו לבנות קישורים פנמיים בצורה נכונה? על כך ועוד, במאמר הבא.

קידום אתרים – הדרך הטובה ביותר לצורך פרסום העסק

פרסום בגוגל שמביא עבודה הוא ללא ספק תהליך של קידום אתרים. קידום אתרים מתחלק כיום לשני תחומים עיקריים: קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן. קידום אתרים אורגני הוא תהליך זול יותר אך ארוך יותר, והוא מתבסס על עשרות אלמנטים שונים אשר יקבעו האם תהליך קידום האתר יצליח, וכתוצאה מכך הפרסום בגוגל יהיה מוצלח בהופעה בתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש. זאת ועוד, אתר אשר יקבל את החשיפה הנכונה כתוצאה מפרסום בגוגל עשוי למצוא עצמו עם מחזור מכירות הולך וגדל וכן עם אחוזי חשיפה גבוהים, אולם על מנת לעשות זאת יש לבצע מספר פעולות – אותן נפרט כעת בהמשך המאמר.

קישורים פנימיים

מה הופך קידום אתרים למוצלח?

קידום אתרים אורגני (טבעי) מוצלח מורכב ממספר אלמנטים: אופטימיזציה לאתר, תוכן מקורי, מילות מפתח וכן שילוב של קישורים פנימים. קישורים פנמיים נועד להוביל את הגולש לחוויות משתמש נעימה ואינפורמטיבית בעת שהותו באתר, לצורך קבלת הפניות לאתרים אחרים. קישורים פנמיים שגויים לאתרים שהגולש לא ביקש להגיע אליהם או שאין להם כתובת יובילו למפח נפש בעבורו, ואילו קישורים פנימים אשר בנויים היטב כמו גם יפנו את הגולש לאתר אמין ובעל שם יהפכו את חווית הגלישה והשהייה באתר לטובה יותר, וכתוצאה מכך תתבצע פעולה של המרה מגולש לרוכש, כמו גם שיפור תהליך של פרסום בגוגל.

כיצד לבנות נכון קישורים פנימים?

בניית קישורים פנמיים והפניות חייבת להתבצע בראש ובראשונה באמצעות מקדם אתרים מקצועי, כחלק מתהליך אינטרלי בו משפרים את הקישורים הפנימים ואף משדרגים אותם. לרוב, שמירה על פרופורציה נכונה של בניית קישורים פנימים עומדת על בין 2-4 קישורים לדף של 700 מילה. במידה ובכל פסקה מופיע קישור פנימי, מומלץ להסיר אותו בכדי למנוע בלבול של הגולש (ע"פ סקרים אותה ביצעה גוגל עולה כי הגולש מסרב להמשיך ולקרוא בעת הצגה של מספר קישורים רב). בנוסף, מיקום של קישור פנימי יתבצע החל מהפסקה השנייה, תוך שימת דגש על בחינה מדוקדקת של הנראות הכללית של התוכן ביחס לקישורים הפנימים. ככל, לא תמיד מומלץ להוסיף קישורים פנימים – לדוגמא בדף אודות או יצירת קשר, ולכן מומלץ לבחון לעומק את התכנים של האתר ולבסס את הקישורים וההפניות באופן אינטגרלי ואחיד אשר לא יראה כעמוס מצד אחד בפני הגולש, ואילו מן הצד השני יעניק לו ערך מוסף וחווית משתמש, בעת שהותו באתר וכן בחזרתו. אם אתם חוששים מנטישה, פתחו אפשרות בעבור הגולש לפתוח את הקישור באותה לשונית של האתר שלכם.

אולי יעניין אותך גם >>>