כיום אי אפשר לנהל עסק ללא אתר אינטרנט.

לכן בניית אתרים מקבלת מקום חשוב ביותר בעולם העסקי וכל מי שיש לו קצת שכל על הראש מבין ישר שעליו לבנות אתר לעסק שלו.

על רקע זה אנו חייבים לציין שיש משמעות אדירה לשאלה איך אנו בונים את האתר וכאן אנו רוצים לציין נתון שלא רבים מודעים אליו והוא ש-20% מהאתרים נבנו בוורדפרס.

וורדפרס היא שפה חינמית לבניית אתרים (עם תוספים בתשלום) והיא שיטה קלה מאוד לבניית אתרים.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי אם אתם בונים אתר בוורדפרס אתם חייבים לאחסן אותו במקום איכותי ומקצועי.

עליכם להבין כי המיקום של האחסון הוא קריטי ויש לו השפעה עצומה על האתר שלכם.

ככל שהאחסון יעשה במקום יותר טוב כך האתר שלכם ירוץ בצורה יותר איכותית וזה דבר בעל משמעות אדירה.

 

מהו הדבר החשוב ביותר באחסון אתרים?

אם כן עולה בוודאי השאלה אצלכם על מה אנו צריכים להסתכל כאשר אנו מאחסנים אתר בוורדפרס? על מה אנו צריכים לשים דגש? אם כן אתם צריכים להבין כי הדבר החשוב ביותר באחסון האתר זה הנושא של הגנת הסייבר. אתם צריכים להיות בטוחים כי אף אחד לא יכול לחדור לשרתים של חברת האחסון ולהיות בטוחים כי האתר שלכם מוגן לחלוטין. הגנת הסייבר היא נושא חשוב ביותר ואסור לזלזל בו מכיוון שכל פריצה לשרתים של חברת האחסון יכולה להיות הסוף של העסק שלכם וזה משהו שאסור להקל בו ראש או לזלזל בו לעולם.

 

מדוע חשוב לעבוד עם אתר אחסון מהיר?

אחסון אתרים וורדפרס חשוב ביותר להצלחה של העסק שלנו וזה משהו שאנו חייבים לתת עליו את הדעת. אז כבר ציינו כי יש משמעות גדולה לשאלה איך האתר שלנו יהיה מבחינת הגנה ושמירה על הלקוחות שלנו אך יש גם משמעות לקצב העבודה של השרת שבו האתר שלנו יהיה מאוחסן. אנו חייבים לבחור שרת מהיר וזאת בכדי להבטיח כי האתר שלנו יעבוד בצורה המהירה ביותר שיש. עליכם להבין כי השרת צריך להיות מסוגל לתמוך באלפי לקוחות בזמן מועט וזאת בכדי להבטיח כי האתר שלנו לא יקרוס אם יהיו בו הרבה גולשים. לכן אתם צריכים לשים לב עם איזה שרת אתם עובדים ולא להתפשר על נקודות אלו.

 

אל תבחרו את האתר הזול ביותר לאחסון האתר שלכם

עוד נקודה שאנו רוצים להדגיש בפניכם היא שלא כדאי לכם לעבוד עם שרת האחסון הזול ביותר בשוק מכיוון שסביר להניח כי שרת זה לא תומך באתר שלכם כמו שצריך. אם חברת האחסון לוקחת מחירים נמוכים במיוחד זה סימן מבשר רעות ולכן לא כדאי לבחור בחברה הזולה ביותר שיש בשוק.

 

תוכנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *