הרשת גועשת וקבוצות של חובבי בשרים בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות תוהים אודות השינוי שעבר המוצר שהפך להיות בן רגע לנמכר ביותר מסוגו באינטרנט. עד לא מזמן, אנשים העדיפו לקנות דווקא את המוצרים הזהים לו, אבל השינוי שהגיע לאחרונה הגיע בהפתעה ותפס את כולם לא מוכנים. איך אנשי הפרסום הפכו את המוצר הזה לנמכר ביותר מסוגו באינטרנט? ובאיזה מוצר מדובר? כל זאת ועוד יוצג בפניכם בשורות הבאות.

 

על מה אתם מדברים בכלל?

השארנו אתכם במתח לכמה רגעים, ככה אנחנו, אוהבים לבנות את המתח כדי לגרום לכם להיות מופתעים בסופו של דבר. אנחנו לא נמתח אתכם יותר מידי ונספר לכם שאנחנו מתכוונים לגריל חשמלי. אותו גריל שעד לפני כמה שנים היה נחשב למוצר שניתן למצוא רק אצל אנשים שמעדיפים להכין את הבשר שלהם מבלי להתעסק יותר מידי. מומחי בשרים קוראים לאנשים האלו "הסטייקים", פשוט כי מדובר באנשים שכל היום רק יושבים על כיסא נוח והופכים את הבשרים. זאת אומרת, אין להם התעסקות בכלל עם פחמים, גז או כל דבר אחר שצריך להתעסק איתו במהלך השימוש בגרילים מסוגים אחרים.

 

נו, אז איך הפכו את המוצר הזה לנמכר ביותר?

אנשי הפרסום התבקשו לפרסם את המוצר ולהביא למכירות גבוהות יותר שלו. הם חשבו על צעד גאוני והחליטו להשתמש במושג שטמוע בקרב חובבי הבשרים, הלא הוא "הסטייקים". כן, אותם עצלנים שמכינים את הבשרים שלהם בקלות, ללא מאמץ וללא לכלוך. אנשי הפרסום הוציאו פרסומות שהציגו את "הסטייקים" כשהם מכינים בשרים עם גריל חשמלי. הם בעצם הציגו את כל היתרונות שבאים לידי ביטוי בעת שימוש בגריל חשמלי, להלן כמה מהם:

  • לא מלכלך
  • קל לשימוש
  • קל לניקוי
  • לא כולל טעם לוואי של פחמים ועשן

הצופים בבית ראו את הפרסומות והחליטו לקנות את גריל הפחמים. אפילו מומחי הבשרים שצחקו על אנשי "הסטייקים" הזניחו את הגרילים המתקדמים שלהם ובחרו לרכוש גריל חשמלי לבית, פשוט כי הם הבינו שלפעמים צריך להכין בשרים ברוגע, בנוחות ומבלי להתלכלך. הם השאירו את הגרילים המקצועיים ואת הפוזה למפגשים עם חברים וקרובי משפחה.

 

מה אנחנו צריכים לעשות עם המידע הזה עכשיו?

סביר להניח שאתם תוהים למה אנחנו בכל למספרים לכם את כל הסיפור הזה, ובכן, יש לנו סיבה. אנחנו רוצים שתדעו שגם אתם יכולים ליהנות מהכנה קלה של בשרים. אם עד היום מצאתם את עצמכם מנפנפים שעות עם הנפנף, מנקים את הגריל במשך דקות ארוכות או זורקים את הבגד לכביסה כי הוא התלכלך מפחמים, אתם כבר לא צריכים לסבול. אתם יכולים לקנות את הגריל החשמלי ולהשאיר אותו במקום הראשון כגריל הנמכר ביותר ברחבי הרשת.

שיווק דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *