החלטתם שהגיע הזמן להעלות את פרופיל הטיקטוק שלכם לשלב מתקדם? שמעתם מחברים שקנייה של עוקבים לטיקטוק תאפשר לפרופיל שלכם להגיע לחשיפה גבוהה אבל אתם לא יודעים מאיפה להתחיל? אתם לא לבד. לא מעט משתמשי טיקטוק תוהים לגבי האופן שבו מתבצעת הרכישה של העוקבים לאפליקציה. לכן, החלטנו לכתוב את המדריך לקניית עוקבים לטיקטוק במספר קליקים. הנה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת:

 

השלב הראשון – תחליטו שאתם הולכים על זה

אנחנו שומעים לא פעם על משתמשי טיקטוק שאומרים "מחר אני קונה עוקבים לטיקטוק" ומסיבה מסוימת, הם דוחים את מחר לשבוע הבא וכך הלאה. כדי שאתם תוכלו לראות תוצאות בהקדם האפשרי, אתם צריכים להחליט שאתם הולכים על הצעד המשמעותי הזה. ככל שתחליטו ללכת על הצעד הזה מוקדם יותר, כך תוכלו להשיג יותר (ויותר) עוקבים בהקדם.

 

השלב השני – תבדקו מיהו קהל העוקבים שלכם

בדומה לכל הליך שיווקי שהוא, אתם צריכים קודם כל לבדוק מיהו קהל היעד (או במקרה שלכם, מיהו קהל העוקבים שלכם). כך, תוכלו לדעת, עוד לפני קניית העוקבים שלכם את כל המידע החשוב. מידע זה נוגע לסרטונים שאתם צפויים להעלות בהמשך. חבל שתשקיעו ברכישה של עוקבים ותעלו בסופו של דבר תכנים שלא תואמים לקהל העוקבים שלכם. לכן, חשוב מאוד שתיישמו את שלב זה בדרך אל הקליקים שישנו לכם את הפרופיל והחיים.

 

השלב  השלישי – יוצרים תוכן

יש חשיבות גבוהה להחלטה על קניית עוקבים לטיקטוק, אבל ההחלטה בפני עצמה לא מספיקה כדי שתוכלו להגיע אל היעד. לכן, אתם צריכים ליצור תוכן איכותי (ואתם צריכים לעבוד בשביל זה, אף אחד אחר לא יכול לעשות זאת עבורכם). אנחנו מתכוונים לומר שאתם לא יכולים לקדם משהו שלא באמת קיים. בדיוק בגלל זה, אתם צריכים ללמוד קודם איך ליצור תכנים שיהיו רלוונטיים עבור קהל העוקבים שלכם.

 

השלב הרביעי – גולשים לאתר שיאפשר לכם לקבל עוקבים חדשים

השלב הרביעי הוא החשוב ביותר וגם הקל ביותר. בשלב זה, אתם צריכים להיכנס אל אתר שמאפשר לכם לקנות גולשים בטיקטוק. האתר יאפשר לכם לרכוש מספר מסוים של עוקבים לבחירתכם. לאחר שתרכשו את מספר העוקבים ותעלו את הסרטונים שלכם, אתם צפויים לסחוף משתמשים נוספים שייחשפו לתכנים שלכם ויביאו לכם עוקבים נוספים. בשלב זה, כל שעליכם לעשות זה להכין את המידע הבא:

  • להחליט כמה גולשים אתם מעוניינים לקנות
  • להכין את פרטי האשראי שלכם
  • להכין את שם המשתמש שלכם בטיקטוק

לאחר שתזינו את כל הפרטים שנכתבו לעיל, הבקשה תעודכן במערכת האתר ותוכלו לראות, כעבור כמה שעות, את העוקבים החדשים שלכם.

 

לסיכום

אלו היו כל הפרטים שהסבירו לכם כיצד ניתן לקנות עוקבים לטיקטוק אונליין במספר קליקים פשוטים. כעת, נותר לכם רק ליישם ולהעלות תכנים חדשים. שיהיה בהצלחה!

איך קונים עוקבים לטיקטוק אונליין במספר קליקים פשוטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *