אחת מן הסוגיות שעומדות לפתחו של כל עסק שמעוניין בהקמת חנות אינטרנטית, היא בחירה מושכלת ונבונה של חברת אחסון לאתר. חברת אחסון טובה יכולה לעשות את ההבדל בין עסק מוצלח, שמשתמש בתשתיות מתקדמות, נמצא במצב של זמינות מירבית, ומתגבר על תקלות רשת בקלות, ובין עסק מקרטע, שחווה תקלות לרוב ולא מקיים מנגנון אפקטיבי ויעיל לטיפול בהן.

אז איך נבחר את חברת האחסון הטובה ביותר עבורנו? איך נקים חנות אינטרנטית בידיעה שהיא תהיה בטוחה וזמינה לקהל הלקוחות שלנו? אילו השיקולים שכדאי יהיה לקחת בחשבון לפני ההתקשרות עם חברה לאחסון אתרים.

 

שירות

סוגיית השירות היא קריטית ביותר לבחירה בחברת אחסון. אמנם ביום יום, הפעילות בשוטף לא אמורה להצריך תקשורת פעילה עם חברת האחסון. אך מעת לעת, כאשר חלים שיבושים בתשתית התקשורת של האתר, השירות שיתקבל מחברת האחסון הוא המרכיב הקריטי שיקבע את איכות השירות שיתקבל: האם החברה זמינה טלפונית ללקוח המנהל את האתר על תשתית האחסון שלה? האם הזמינות הטלפונית היא מסביב לשעון? האם ההתקשרות מול החברה מתבצעת רק באמצעות מיילים? אם כן, מהו פרק הזמן שבו מבטיחה החברה לטפל בפניית הלקוח? ובכלל, באיזו שפה ניתנת התמיכה? אם בעל העסק שמנהל את האתר אינו דובר אנגלית באופן שוטף, האם עובדה זו תפגע בו לכשיבקש לקבל שירות?

 

כאשר אתם ניגשים לבחור חברה לאחסון אתרים, ודאו כי האלמנטים הקשורים בשירות ואשר מוצעים לכם בחוזה ההתקשרות, אכן מתאימים לצרכים שלכם.

 

זמינות

ברור ומובן לכל שלא ניתן להבטיח זמינות של מאה אחוז בקיום שירותי תשתית האחסון, אולם חברות לאחסון אתרים מפרסמות את אחוז הזמינות שלהן בהתאם לתשתיות היתירות והגיבוי המותקנות בחרה. ביחרו בחברת אחסון שתספק לכם את הזמינות הגבוה ביותר.

 

תמיכה

היבט חשוב נוסף  שצריך לשים אליו לב הוא היקף התמיכה שמספקת לכם חברת האחסון. חלק מן החברות מציעות עזרה, למשל, בהתקנת תעודת SSL לאתר, שתבטיח תקשורת מוצפנת מן האתר ואליו על מנת להגן על פרטיות הגולשים. ההתקשרות מול חלק מחברות האחסון כוללת בחבילה גם התקנת תשתית מערכת ניהול התוכן כחלק מחבילת השירות. אם אתם לא מעוניינים להתעסק עם ההתקנה של מערכת ניהול התוכן, תצורת העבודה הזאת יכולה להוות יתרון מרכזי מבחינתכם. עוד היבט שחשוב לוודא שקיים במסגרת התמיכה שניתנת לאתר הוא התקנה שוטפת של טלאי אבטחת מידע על תשתית האחסון שמטרתם מניעת ניצול חולשות

 

התאמה לקידום האתר

חשוב שלחברת האחסון שבה אתם בוחרים יהיה ידע בסיסי לפחות בעולם ה – SEO, אם כחלק מפעילות השיווק שלכם, תרצו גם לקדם את האתר בצורה אורגנית. כך, למשל, תבטיח החברה שהגדרות SEO נפוצות שצריכות להתבצע בתשתית האתר מקונפגות בצורה אופטימלית, תסייע לכם בעריכת תגי מטא שונים, ותתקין תוספים מתאימים שילוו אתכם בתהליך הקידום האורגני של האתר.

בעל עסק אינטרנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *