פעמים רבות ניתנות לעובדים מתנות בצורות שונות.

אותן המתנות נבחרות או על ידי עובדים אחרים במשרד אשר בוחרים את המתנות על פי אינטרסים אישיים, או על ידי המנהל הגדול שהרבה פעמים לא באמת יודע מה העובדים שלו צריכים.

לפני שבוחרים מתנות לעובדים חשוב להבין כי מתנה מביעה הערכה.

כלומר, באמצעות מתנות ניתן להביע רגשות הרבה יותר מביום יום.

אבל איך אפשר לבחור את המתנה שתתאים באופן המקסימלי לעובדים שלכם ? ומדוע לעשות זאת בצורה מקוונת?

 

המדריך המלא לבחירת מתנות לעובדים

חשוב להבין כי הבסיס לבחירת המתנה צריך להיות מורכב משלושה פרמטרים : מידת ההערכה שאתם רוצים להביע לעובדים שלכם, כמות הכסף שאתם מוכנים להשקיע בעובדים שלכם ומהו אופי העובדים שלכם. נפרק את הגורמים וננתחם בנפרד.

  1. ראשית, מידת ההערכה שאתם רוצים להביע תתבטא בעצם בגודל או עלות המתנה שאתם בוחרים לקנות לעובדים שלכם. פעמים רבות אתם תרצו לקנות לעובדים למשל שי קטן לחג שיעיד על איחולים שמחים ואכפתיות מצד המשרד בחיים הפרטיים של העובדים.

כאשר יהיה מדובר בשי קטן לחג תוכלו להסתפק במתנה קטנה שיכולה אפילו להועיל בחגיגת החג, למשל אביזרים לארוחה, כלי מטבח שונים וכל מיני אביזרים שישרתו את העובדים שלכם בטקסי החג המסורתיים. אך אם למשל יהיה מדובר בפרס עובד מצטיין, מוטב להשקיע יותר מחשבה ולהביא מתנה גדולה יותר שתביע לעובד גם את ההערכה הגדולה שלכם אליו.

  1. שנית נדון בכמו הכסף שתהיו מוכנים להשקיע במתנה. כסף הוא הרבה פעמים גורם מגביל כאשר מדברים על מתנות לעובדים . זאת מכיוון שכאשר נותנים מתנה לעובדים לא מצפים לרווח אמיתי בחזרה. אך חשוב להבין שככל שתשקיעו יותר במתנה שאתם בוחרים להביא לעובדים שלכם, כך תקבלו א התרומה הגדולה ביותר בחזרה, והיא כמובן עובדים מרוצים יותר.

אם נדון בעובדים מרוצים יותר נדון בעצם בעובדים יעילים יותר. עובדים צרוצים הם עובדים שיינו הרבה יותר מעצמם מאשר עובדים אחרים. כאשר עובד יהיה שמח ומרוצה יותר במקום עבודתו הוא יהיה מוכן לתרום הרבה יותר למקום עיסוקו ובכך יוכל לעזור לכם להגדיל את הרווחים של המקום שאתם מנהלים.

לכן, אם יש בידכם את האפשרות הכלכלית מומלץ להשקיע כמה שיותר במתנות העובדים (כמובן שבגבול היכולת).

  1. הפרמטר האחרון שייקבע את המתנה הוא אופי העובדים שלכם. השקעת כסף וחשיבה על גודל המתנה הם אומנם חשובים במיוחד, אך עליכם ליצור רשימה של אופי מקום העבודה ואופי העובדים שלכם ולהתאים את המתנה אליהם. בסופו של דבר הם יהיו אלו שיישתמשו בה ולא אתם.

 

זכרו כי קנייה מכוונת היא קנייה נכונה

חשוב לציין כי כאשר קונים מתנות לעובדים מומלץ ביותר לעשות זאת באופן מקוון. היתרון המרכזי הוא היכולת להזמין מתנות בהסתכלות רחבה במגוון אתרים, חסכון בהרבה זמן וגם חיסכון בעלויות. בהזמנות פשוטות דרך האינטרנט תוכלו למצוא את המתנות הנכונות לעובדים שלכם.

חמש מתנות

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *