כל פרויקט קידום אתרים באינטרנט מחייב גם מחקר של מילות מפתח, בין אם אתם מקדמים שרברב מומלץ או חנות לממכר יהלומים. מחקר ביטויי חיפוש רלוונטיים ידייק את הקידום שלכם בגוגל ובמנועי חיפוש, אז כיצד מבצעים מחקרים מסוג זה?

נכון ל-2020, עדיין ישנם כלים חינמיים עבור מחקר מילות מפתח באינטרנט, או לפחות חינמיים חלקית. בעבר היו כלים מדויקים וחינמיים לחלוטין שגוגל סיפקה עבור מקדמי אתרים, אך כיום התמונה היא קצת שונה. בכדי לבצע מחקר ביטויי חיפוש, רוב המקדמים משתמשים בכלי הרשמי של גוגל, שנקרא GOOGLE KEYWORD PLANNER. האם הוא חינמי ומדויק? האם ישנם כלים אחרים שימושיים גם כן? נסביר.

 

קידום אתרים SEO ומחקרים מדויקים

כל פרויקט של קידום אתרים אורגני מחייב גם מחקר מדויק. בעוד שהכלי של גוגל (KEYWORD PLANNER) נחשב היעיל ביותר כיום, חשוב לזכור כי ישנם גם כלים אחרים למחקר מילות מפתח, כמו למשל SOOVLE, SEOSTACK, UBERSUGGEST ועוד.

אם בכל זאת אתם מעדיפים להשתמש בכלי הרשמי של גוגל, חשוב לדעת שכיום השימוש בו הוא חינמי למחצה. במילים אחרות, בכדי להשתמש בכלי של גוגל, אתם תצטרכו לפתוח חשבון גוגל ADWORDS וגם להזין מספר כרטיס אשראי.

 

כלים חינמיים עבור מחקר מילות מפתח

אמנם ניתן להשתמש ב-GOOGLE KEYWORD PLANNER באופן חינמי, אבל התוצאות לא יהיו מדויקות באמת. כשתחליטו להריץ קמפיין בגוגל ADWORDS, תוכלו להזין את מילת המפתח שלכם בכלי המחקר עצמו. כיצד זה עובד?

האמת שזה די פשוט, אתם פשוט מקלידים מילת חיפוש רלוונטית לתחומכם, והכלי מבצע את המחקר בעצמו. לאחר שתקלידו ביטויי חיפוש רלוונטיים מבחינתכם, כלי המחקר של גוגל יציע לכם עוד אפשרויות גנריות אשר אנשים מחפשים במהלך השנה במנועי החיפוש. בצורה הזו, פרסום בגוגל יהיה הרבה יותר יעיל.

 

כיצד מגיעים לנתונים האלו דרך GOOGLE ADWORDS?

בכדי להגיע לנתונים אלו, יהיה עליכם ראשית לפתוח חשבון בגוגל ADWORDS, ולאחר מכן להקליק על כפתור הנקרא "KEYWORD IDEAS". שם תוכלו להזין את מילת החיפוש הרלוונטית לכם, לקבל הצעות למילות חיפוש נוספות ולתכנן בחוכמה את הקמפיין שלכם.

אוקי, בואו לרגע נשחרר את גוגל ונתמקד בכלי למחקר מילות מפתח מסוג אחר, שנקרא UBBERSUGGEST. כלי זה הוא חינמי לחלוטין והאמת שהוא לא רע בכלל. הכלי מציע אפשרויות שונות, כמו למשל האפשרות של CONTENT IDEAS.

 

מה הכוונה CONTENT IDEAS?

כמו שזה נשמע, אובר-סג'סט למעשה מציעים לכם לתכנן נכון את כתיבת התכנים שלכם באתר. מאוד יעיל, הכלי למעשה מציג לכם רעיונות לתכנים אשר נכתבו עבור מילות החיפוש שהקלדתם.

אם הקלדתם "שרברב ברעננה", UBBERSUGGEST יספקו לכם רעיונות לתכנים אשר נכתבו על מילות חיפוש כמו "אינסטלטור מומלץ ברעננה", "שרברב רעננה" וכדומה. בחרו נכון את חברת הקידום שלכם, תניעו תהליכים בחוכמה ובדיוק! בהצלחה!

מנוע חיפוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *