במידה והנכם מעוניינים להקים חנות וירטואלית, אספנו עבורכם את המידע המלא לגבי העלויות כך שתוכלו לדעת בדיוק בפני מה אתם עומדים.

הקמת חנות וירטואלית – כמה זה עולה?

הקמת חנות וירטואלית היא כיום פעולה פשוטה יחסית אשר מהווה יתרון אדיר בעבור בעלי עסקים אשר רוצים להתקדם למאה ה 21 ולהתאים עצמם לרצון הצרכנים, אשר מבצעים את הרכישות שלהם באמצעות האינטרנט. למעשה, בעשור האחרון חלה צמיחה של עשרות אחוזים בביצוע של רכישות של מוצרים כמו גם שירותים שונים באופן אינטרנטי, ולכן בעל עסק אשר מעוניין להקים חנות וירטואלית יכול להשלים את הפרויקט הזה תוך זמן קצר ובעלויות כספיות נמוכות משמעותית. למעשה, ישנם מספר פרמטרים אשר קובעים את המחיר של בניית האתר, כאשר בכל הקשור לחנות וירטואלית מדובר בעלויות נמוכות יותר מאשר אתר תדמית, זאת לאור העובדה כי אתר מסחרי אשר מתבסס על מערכת ייעודית למסחר זול יותר מאשר אתר תדמית אשר לו יש מערכת ייעודית נפרדת. בנוסף, חשוב לזכור כי ישנם גורמים המשפיעים על המחיר הסופי והם כוללים את עיצוב האתר, מערכות ניהול התוכן, שרתי האחסון של האתר כמו גם השירות הניתן במסגרת הקמת האתר הכולל טיפול בתקלות אבטחה, עדכון על בסיס יומי וכו'.

קופה של הכסף

הקמת חנות וירטואלית באמצעות חברה מקצועית

ניתן להקל בעלויות של הקמת החנות הווירטואלית בביצוע של סקר שוק בין החברות השונות אשר מתמחות בנושא. הסיבה לכך היא שכיום יש עשרות חברות אשר מתמחות בהקמה ותפעול של חנויות וירטואלית, אשר כל אחת מהן מציעה חבילה נפרדת הנעה בין כמה מאות שקלים לכמה עשרות אלפי שקלים, תלוי בוותק ובניסיון כמו גם בכמות כוח האדם אשר יש להשקיע לשם ביצוע הפרויקט הזה. לכן, מומלץ מאוד לבצע חקר שוק בין החברות השונות ולא להתפתות למחיר זול מדי, זאת משום שעל אף וכיום קל מאוד להקים חנות וירטואלית עדיין נדרשים כלים מקצועיים כמו גם ביצוע פעולות שונות הכוללות ביצוע חקר שוק והרגלי הצרכנים, בניית תוכנית אסטרטגית ושיווקית, חשיבה על קונספט עיצובי, ביצוע אופטימיזציה לחנות, ביצוע חקר מילות מפתח בעבור מנוע החיפוש כמו גם כתיבה של תוכן מעניין אשר ישאיר את הגולש לאורך זמן בחנות. בנוסף, יש לשים דגש על נושא אבטחת התשלום באתר ולכן גם זה פרמטר אשר יש לקחת בחשבון בכל הקשור לעלויות.

הקמת חנות וירטואלית באופן עצמאי

מעבר ללקיחה של חברה מקצועית לשם הקמה של החנות ניתן גם לבצע את הפעולות הללו באופן עצמאי, באמצעות מדריכים שונים ביוטיוב ובאתרים מתמחים. העלויות של הפלטפורמות כמו וורדפס להקמת חנות וירטואלית היא מינימלית, ולכן גם כאן ניתן להוזיל בעלויות אולם מומלץ מאוד כאמור לפנות לחברה מקצועית אשר תחסוך זמן ומאמץ. למידע נוסף: https://www.aghai.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *