יש המון דברים חשובים בניהול עסק קטן כמו למשל ניהול העובדים שלכם, ניהול מכירות, ניהול השיווק, ניהול התפעול ועוד ועוד.

אך אנו רוצים להצביע על דבר חשוב במיוחד אשר לא תמיד זוכה למספיק תשומת לב אצל מנהלים של עסקים קטנים וזה הנושא של ניהול שירות לקוחות.

שירות לקוחות משפיע בצורה ישירה על המכירות של העסק שלכם ועל הרווחיות שלו ולכן הוא קריטי להצלחה שלכם. כיום זה ברור כי שירות לקוחות יש לנהל עם תוכנה ייעודית לנושא וכאן נכנסת לתמונה זנדסק.

עליכם להבין כי זנדסק היא תוכנה מעולה לשירות לקוחות ועל כך אין עוררין.

כמובן שאם אתם מתקינים זנדסק אתם חייבים להבטיח כי התמיכה הטכנית בהקמה של התוכנה תהיה הגבוהה ביותר שיש וזאת בכדי להבטיח כי נוכל לעבוד עם המערכת בצורה הטובה ביותר שיש.

 

כיצד אבטיח כי התמיכה הטכנית תהיה ברמה גבוהה?

אז איך נוכל להבטיח כי רמה טכנית גבוהה של עזרה? אתם חייבים להבין כי ככל שהתמיכה הטכנית תהיה יותר טובה כך ההקמה והתפעול של המערכת יהיו יותר טובים. אם כן אם אתם רוצים להבטיח תמיכה טכנית גבוהה אתם צריכים לשים לב מי החברה שמבצעת את ההקמה של מערכת הזנדסק. ככל שהחברה שמקימה את זנדסק תהיה יותר טובה כך התמיכה הטכנית תהיה ברמה יותר טובה. לכן אם אתם רוצים להתקין מערכת זנדסק בחברה שלכם אתם צריכים לעשות כל מאמץ בכדי לבחור את החברה הטובה ביותר בשביל התקנת הזנדסק ולא להתפשר על נושא זה.

 

וודאו כי החברה המטמיעה את המערכת עושה שימוש באוטומציות

כאשר אתם באים לבחור חברה בשביל הקמת Zendesk אתם צריכים לשים לב להרבה מאוד דברים בנוגע לחברה הזאת. אך אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לשים אליהם לבד זה הנושא של שימוש באוטומציות. עליכם לדעת כי כיום יש חברות המקימות מערכות זנדסק בעזרת שימוש בכונות אוטומציה וכך הן חוסכת זמן יקר בהתקנה וכידוע זמן שווה כסף. עליכם להבין כי מערכת אשר מותקנת בצורה אוטומטית היא מערכת ברמה הרבה יותר גבוהה מאשר מערכת שלא מותקנת בצורה אוטומטית ואת זאת אתם חייבים להפנים. לכן כאשר אתם מחפשים אחר חברה אשר תתקין לכם מערכת זנדסק כדאי לכם לוודא כי היא עובדת באופן אוטומטי ולא בצורה אחרת שהינה פחות טובה.

 

אל תבחרו חברת הטמעה מבלי לראיין את המנהל שלה לפני כן

כאשר אתם באים לבחור חברה אשר תטמיע לכם מערכת זנדסק כדאי לכם לדבר עם המנהל של החברה לפני שאתם בוחרים בה. דרך ראיון עם המנהל אתם תוכלו לדעת האם החברה היא ברמה גבוהה והאם יש לה ניסיון וידע להתקין לכם את המערכת בצורה הטובה ביותר ולכן אסור לוותר על ראיון עם המנהל של חברת ההטמעה.

 

איש שומע שירים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *