וורדפס, אחת מהפלטפורמות הפפולריות ביותר לבניית אתרים כיום, אם לא הפופולרית ביותר ולא סתם. וורדפרס הצליהח להגיע למצב בו כמעט כל אחד יכול להקים אתר מאפס, עם ידע טכני מועט. אבל, לפני שאתם רצים להקים אתר, יש כמה דברים שחשוב לזכור! במאמר הבא אספנו לכם 5 טיפים סופר חשובים לבניית אתר וורדפרס.

 

וורדפרס – הפלטפרומה הפופולרית ביותר להקמת אתרים

וורדפרס הפכה בשנים האחרונות להיות הפלטפורמה הפופולרית ביותר לבניית אתרים מכל סוג ולא סתם. מדובר על אחת הפלטפורמות הנוחות, אשר מאפשרות הקמת אתר עם ידע טכני בסיסי וללא צורך בלימודי תכנות. בנוסת לכך, כדי לשפר את החוויה, קיימות חברות אחסון המציעות אחסון Wordperss ייעודי, על מנת שהאתר יוציא מעצמו את הביצועים הטובים ביותר.

אתר וורדפרס ממומחה

5 טיפים מהמומחים

אז יצאנו לבדוק מה המומחים חושבים על הקמת אתר וורדפרס, ותאכלס מה הטיפים הכי חשובים שהם יכולים לתת למי שבחר להקים אתר והנה מה שמצאנו:

 

  • בחרו את האחסון המתאים לפלטפורמה

לא כל פלטפרומה עליה אתם בונים את האתר, תתאים לכל סוג אחסון. לכל פלטפרומה יש את הנתונים הטכנולוגיים שלה ולכן, חשוב מאוד להתאים את האחסון לפלטפורמה עליה אתם בונים את האתר. זה ישפיע על המהירות ועל חווית המשתמש.

 

  • בחירת תבנית מאתימה

וורדפרס מציע מגוון רחב של טמפלטים כאשר לכל אחת מהן יש עיצוב אחר והיא מתאימה לתכנים שונים. כדאי ומומלץ להתאים את הטמפלט לסוג האתר שלכם.

אתר וורדפרס ממומחה

  • תשקיעו בתוכן שיהיה באתר

התוכן הוא סופר משמעותי בסופו של דבר, כמה שהאתר יהיה יפה, אם התוכן בו לא יהיה טוב גולשים ינטשו אותו. חשוב לשלב וידאו, תמונות וטקסטים על מנת להעניק את החוויה הכוללץת והטובה ביותר.

 

  • גיבוי

חשוב מאוד שלאתר שלכם יהיה גיבוי ושרת גיבוי. כשאנחנו מדברים על אתרי אינטרנט אנחנו חייבים לצפות שיהיו בעיות ולכן, חשוב להקדים תרופה למכה בהקשר הזה. דאגו שלאתר שלכם יהיה גיבוי איכותי.

 

מה עוד חשוב לדעת?

בניית אתר היא תהליך טכני שיכול להיות פשוט וקל, או ארוך ומייגע. לכן, אם אין לכם את הידע הטכני ואתם לא ממש אוהבים או רוצים ללמוד את הנושא לבד, חשוב שתעזרו באנשי המקצוע המתאימים כדי שתעשו את הבחירות הנכונות ולא תתקלו בספקים "שינצלו" את חוסר הידע שלכם.

בנוסף לכך, חשוב שתבחרו פלטפרומה להקמת האתר שתשמש אתכם לטווח הארוך ותוכל להתממשק לתוכנות קיימות שיש לכם (אם יש).

 

לסיכום

במאמר, אספנו 5 טיפים חשובים להקמת האתר לאחר שראיינו 10 מומחים בתחום. לפני שאתם מתחילים בהקמת אתר, חשוב לבדוק שאתם בונים את האתר על הפלטפרומה הכי טובה ושימושית עבורכם ואם אין לכם מספיק ידע בתחום, תעזרו במומחים. בהצלחה!

אתר וורדפרס ממומחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *