אחד האתגרים הכי גדולים בשימוש בשרתי אחסון הוא היכולת שלנו לנצל בצורה טובה את המשאבים של השרת. מצד אחד אנחנו לא יכולים לוותר על זיכרון ומעבדים שיאפשרו לנו לאחסן ולעבוד באתר בצורה מהירה, אך מנגד, לא כדאי להגיע למצב שבו אנחנו צורכים משאבים שלא באמת נחוצים לאתר שלנו. כאן נספר לכם כיצד מאזנים עומסים בשרתי אחסון אתרים. 

 

אחסון אתרים

אתר שעושה שימוש באחסון אתרים הוא אתר שהמידע שלו יושב בשרת חיצוני. בצורה הזו האתר עובד מהר יותר, כיון שהפעולות לא נעשות באתר עצמו אלא בשרת. המעבד של השרת הוא חזק יותר וכך הפעולות והפקודות של הגולשים באתר מתבצעות במהירות. שרת אחסון גם שומר על המידע טוב יותר, והסיכוי לאובדן או דליפה של מידע נמוכים הרבה יותר מאשר במצב רגיל.

שירות לאחסון אתרים עולה כסף בדרך כלל בצורה של מנוי חודשי. השאיפה שלכם בתור מי שצורכים את השירות הזה הוא למצוא חבילת שירות שנותנת מענה מדויק לצרכים שלכם. חבילה בהיקף גדול יותר תגרום לכם לבזבז משאבים שלא באמת ישפרו את האתר שלכם. כאן cw-servers.co.il תוכלו לראות מספר חבילות אפשריות, אבל בינתיים, כדאי להבין איך מנוהלים עומסים בשרתי אחסון.

אחסון אתרים

ניהול עומסים

ניהול עומסים הוא למעשה הדרך שבה השרת מחלק את המשאבים שלו ביחס לפעולות אותן הוא צריך לבצע. בכל אתר מתבצעות הרבה מאוד פעולות בו זמנית, כאשר השרת הוא למעשה המקום שבו קורה הכל. כדי לא להגיע למצב שבו יש עיכוב בפעולה מסוימת אנחנו צריכים לוודא בכל רגע שיש לנו משאבים בזמינות מלאה לבצע את הפעולות הדרושות.

 

בדיקות עומסים קבועות

הדרך הראשונה שבה ננהל עומסים היא על ידי בדיקות עומסים קבועות. הבדיקה הזו נועדה לוודא בכל זמן שאנחנו לא נמצאים על הקצה של צריכת הזיכרון, ושהמעבדים של השרת מסוגלים להתמודד עם הפקודות הנוכחיות שהם קיבלו. המטרה של בדיקת העומסים היא לזהות מבעוד מועד תקלה אפשרית, ולא לחכות למצב שבו השרת קרס מרוב עומס.

 

הקצאת משאבים זמנית

בהקשר של ניהול עומסים אחד הדברים שחשוב להכיר זה היכולת להקצות משאבים באופן זמני. ישנם אתרים שבזמנים מסוימים מתמודדים עם עומסים כבדים. עבורם, אנחנו מאפשרים להקצות עוד זיכרון בצורה זמנית, כך שאתם לא משלמים סתם על משאבים שאתם לא משתמשים בהם, אך בזמן העומס לא תצטרכו לפחד שהשרת שלכם לא יעמוס בעומס העבודה שמוטל עליו.

 

לסיכום

אחד האתגרים הכי גדולים בעולם אחסון האתרים הוא היכולת שלנו לנהל עומסים בצורה טובה. ניהול עומסים מתבצע על ידי בדיקת זיכרון שבה נוודא שיש לשרת מספיק זיכרון פנוי למידע שלנו. בנוסף, המעבד של השרת אמור להצליח להתמודד עם כל הפקודות שהוא מקבל ברגע נתון. אופציה שיכולה לעזור לכם היא הרחבה זמנית של משאבי השרת.

שרתי אחסון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *