בניתם אתר ורוצים לשווק אותו אבל לא יודעים איך? רוצים שהאתר שלכם יופיע בתוצאות הראשונות של גוגל? ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת להפוך את האתר שלכם למוביל בתוצאות החיפוש של גוגל.

 

קדמו את האתר שלכם ובצעו אופטימיזציה

גוגל מתגמל אתרים אשר מבצעים בהם אופטימיזציה. קידום האתר יכול להיות באמצעות תשלום לחברות אשר ידאגו לדרג אתכם בגוגל ברמה גבוהה. בנוסף, כדאי שתדאגו כל הזמן שהאתר שלכם עובד בצורה מהירה ותקינה, וכך יש יותר סיכוי שגוגל ימקם אתכם במקום גבוהה יותר בתוצאות החיפוש.

זאת היות וגוגל מעוניין לשלוח את הגולשים שלו לאתרים מהירים ופחות לכאלה איטיים. אופטימיזציה של האתר יכולה לבוא לידי ביטוי בבדיקות אופן הכתיבה באתר ובמיוחד כשמדובר בכותרות ומילות המפתח, הוספת תמונות ותוכן רלוונטי ומעניין, הטמעת תגיות באתר, מעקב אחר עמודים בעזרי ניתוח (אנליטיקס), וידוא שאין תוכן שהוא "משוכפל" באתר ועוד.

ככל שתשפרו את האתר שלכם בצורה מיטבית יותר, כך גובר הסיכוי שהוא יופיע בדירוג גבוהה יותר בגוגל ויהפוך למעצה בתוצאות החיפוש.

 

השתמשו בקישורים

דבר נוסף שיכול לסייע לכם בהפיכת האתר של למעצמה הוא שימוש בקישורים פנימיים בתוך האתר. כך תוכלו לגרום לקוראים באתר שלכם לדלג מקישור לקישור באתר תוך כדי הקריאה.

הדבר רלוונטי יותר עבור אתרים מבוססים ובעלי ותק אשר יש בהם תוכן רב, אך גם יכול להיות רלוונטי עבור אתרים חדשים אשר מבססים את עצמם באינטרנט.הקישורים ישמשו בעיקר לצורך חיזוק של עמודים ספציפיים בתוך האתר שלכם, אשר ימשכו יותר אנשים אליהם.

כך למשל באתר העוסק במכירה של גרילים ומטבחי חוץ, יהיו קישורים פנימיים לעמודים בהן מוצעים המוצרים של האתר על מנת למשוך גולשים לרכישה של המוצרים וכך גם לקדם את האתר עצמו. למידע נוסף על גרילי בשר ומטבחי חוץ, ניתן להיכנס לאתר: https://www.bbq.co.il

 

דאגו לעדכן את האתר שלכם

אתר מעודכן יקפוץ ראשון בתוצאות החיפוש. מנוע החיפוש של גוגל מקפיץ קודם כל אתרים מעודכנים היות ומבין כי יש להם מה לחדש לגולשים.

לכן חשוב שתקפידו לעדכן את האתר שלכם וכן להעלות בו כמה שיותר תכנים כל הזמן. ככל שבאתר יהיה יותר תוכן מעודכן, כך ידורג גבוהה יותר על ידי גוגל.

חשוב גם שהתוכן שיש לכם באתר יהיה מעניין וימשוך את הגולשים לקריאה בו, וכי יתכתב עם נושאים אשר אנשים מחפשים בצורה הרחבה ביותר.

 

התאימו את האתר שלכם לטלפון והראו נוכחות ברשתות

מרבית האנשים עורכים חיפושים בסמארטפון שלהם ולכן אם האתר שלכם יותאם לטלפון שלהם, הוא יופיע אצלם בתוצאות גבוהה יותר היות ויהיה להם נוח יותר לקריאה.בנוסף, אם תראו נוכחות גם ברשתות החברתיות, זה ידרג את האתר שלכם גבוהה יותר.

שפר את תוצאות מנוע החיפוש של גוגל באמצעות SEO

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *