כמה פעמים קרה לכם שישבתם מול הלפטופ שלכם תוך כדי שאתם גולשים לכם בכיף, ופתאום התחלתם להרגיש חוסר נוחות? שיפור חווית הגלישה בלפטופ הוא דבר חשוב מכיוון שהוא יכול להשפיע לנו הרבה על הבריאות שלנו. ישיבה לא נוחה וממושכת על המחשב עלולה לפתח כאבי גב לא רצויים במיוחד. כיצד אפשר למנוע זאת? ואיך לשפר את חווית הגלישה בלפטופ?

קיימים סוגים רבים של גאדג'טים למחשב שנוצרים במטרה להקל עלינו בחיי היום יום. הם משדרגים לנו את סביבת העבודה שלנו ותורמים לאווירה יותר נינוחה וכיפית. הכנתי לכם רשימה של שבעה פטנטים חדשניים ומגניבים שישפרו את חווית הגלישה שלכם בזמן העבודה על הלפטופ.

 

שולחן מתכוונן למחשב הנייד

אם אתם עובדים מהבית ולא מתחשק לכם לצאת מהמיטה בימי החורף הקרים, שולחן מתכוונן למחשב הנייד הוא הפטנט השימושי ביותר משום שהוא עונה על צורך אמיתי, על הצורך לעבוד בנוחות.

 

כרית ג'ל לעכבר

כרית ג'ל לעכבר היא החברה הכי טובה שלכם כשמדובר בעבודה על המחשב, היא תספק לכם תמיכה, תמנע ותקל על כאבים בפרק כף היד בעת שימוש ממושך בעכבר.

 

מעמד למסך עם מגירה

כדי שנוכל לשמור על הבריאות ולהימנע מכאבי גב, צריך לשים לב שהמסך מחשב בגובה העיניים כדי להימנע מכיפוף מיותר של הגב. מעמד למסך ישמור שהמחשב יהיה מונח בדיוק מול העיניים, כך תוכלו להנות מישיבה בריאה יותר.

 

משטחי קירור למחשבים ניידים

התחממות יתר של המחשב ושל רכיבי החומרה בו, גורמת הרבה פעמים לסכנות של ממש, והרבה פעמים גם שולטת על קצב הפעילות במחשב והמחשב הופך איטי יותר. משטח קירור המונח מתחת למחשב ימנע מצב של התחממות ויגן על המחשב שלכם.

 

מגש הפלא

תחתית המגש מרופדת בכרית מלאה בגרגירים קטנים אשר מאפשרים לכרית להתעצב בהתאם למשטח עליו היא מונחת ומעניקה תמיכה יציבה. המגש מכיל מקום להנחת ספל וגם תאורה קטנה המאירה על המקלדת ומצוינת לשעות עבודה בלילה.

 

שואב אבק שולחני

שואב אבק שולחני המופעל באמצעות סוללות ומצוין לאיסוף של לכלוך ממשטח שולחן העבודה. עבודה בסביבה נקייה תורמת לתחושת ניקיון ולאווירה נעימה יותר.

 

תומך זרוע לשולחן מחשב

תומך זרוע למחשב נצמד לכל שולחן עבודה סטנדרטי, נותן תמיכה מושלמת לפרק כף היד גם לאחר שעות ממושכות של עבודה מול המחשב.

 

איך לשפר את חווית הגלישה שלכם על הלפטופ?

רובנו יושבים לא מעט זמן על המחשב, חשוב שנשמור על סביבת עבודה נוחה, בריאה ונעימה כדי שנוכל לשפר את חווית הגלישה שלנו על הלפטופ, ולהנעים לעצמנו את זמן העבודה עליו. יש הרבה אלטרנטיבות ופטנטים חדשניים שנוצרו במיוחד כדי לתרום ולשמור על הבריאות שלנו כמה שרק אפשר וכדי למנוע כאבים מיותרים הנגרמים מישיבה ממושכת.

גלישה במחשב נייד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *