פרסום בגוגל הינו קרש קפיצה חשוב לעסקים לשיווק עצמי ופרסום לקהל רחב. עסקים רבים נסקו ונחלו הצלחות רבות לאחר תחילת ביצוע פרסום בגוגל אשר הגדיל את כמות הלקוחות שלהם בעשרות מונים. במאמר זה נסקור מספר דרכים שונות לפרסום עסקים בגוגל אשר עשויות להגדיל את כמות הלקוחות של העסק שלכם במספר סדרי גודל.

 

פרסום בגוגל מפות

גוגל מתחזקת ומפעילה את שירותי המפות הגדולים והמוכרים בעולם. מרבית אנשי העולם נכנסים לגוגל מפות כאשר הם מחפשים שירות או בית עסק בתחום כלשהו באזור מסוים. למשל, מסעדות אשר מופיעות בגוגל מפות וניתן למצוא את המיקום שלהן בקלות ומהירות, צפויות לזכות בלקוחות אשר יחפשו מסעדות באזור.

פרסום בגוגל מפות הינו קל ונגיש במיוחד ולא מצריך תשלום. כל שיש לעשות הוא לרשום את העסק בשירותי המפות של גוגל, להוסיף את המיקום המדויק של העסק יחד עם פרטי העסק הכוללים פרטי התקשרות, דרכי הגעה, מידע על שירותי העסק ועוד.

 

גוגל שופינג

פלטפורמה נוספת אשר גוגל מספקת לפרסום עסקים ומוצרים הינה גוגל שופינג. בגוגל שופינג ניתן לבנות קמפיין הכולל פרסום מוצרים שונים של החברה. פלטפורמה זו מומלצת במיוחד לעסקים אשר מתעסקים במכירות של מוצרים כגון חנויות בגדים, רהיטים ועוד.

בגוגל שופינג, כל בית עסק יכול לפרסם מוצרים שלו יחד עם תמונתם ומחירם. המוצרים יופיעו בחיפושים הקשורים לנושא. כל שיש לעשות הוא ליצור חשבון גוגל אדס, לבנות קטלוג של מוצרים באתר וליצור קמפיין שיווקי בגוגל שופינג אשר יחשוף את המוצרים שלכם לקהל הרחב.

 

פרסום אורגני

דרך פרסום חינמית שגוגל מאפשרת הינה הפרסום האורגני. בשיטה זו, בתי העסק אינם משלמים לגוגל על פרסום העסק אלא רק מקימים אתר אינטרנט אשר מופיע בחיפושים השונים בגוגל. לאחר הקמת האתר, הוא צפוי להופיע בחיפושים הקשורים לנושא ולאזור הגאוגרפי בו בית העסק נמצא. מומלץ להיעזר במומחים בנושא אשר ידעו לעזור ולייעץ כיצד לבצע פרסום אתר אופטימלי בגוגל. כמו למשל צוות המומחים של אתר sfb.co.il

לצורך פרסום אורגני איכותי, חשוב לשמור על תוכן איכותי ומעניין באתר העסק. ככל שהאתר יהיה מעודכן ורלוונטי יותר לקהל הרחב, כך יותר לקוחות יכנסו לצפות בו והחשיפה תגדל. אלמנט זה חשוב במיוחד שכן אלגוריתם החיפוש של גוגל מבוסס על פופולריות האתרים וצפוי להציג בתוצאות הראשונות את בתי העסק הפופולריים ביותר.

 

פרסום ממומן

גוגל מספקת שירותי פרסום ממומן אשר צפויים להזניק את כמות הכניסות לאתר העסק בעשרות מונים. בפרסום הממומן, בית העסק יופיע בתוצאות הראשונות של החיפושים הקשורים לתחום וגם בכאלו שלא, וכך יצבור כמות גדולה יותר של כניסות.

פרסום ממומן כרוך בתשלום ועל כן חשוב לכל עסק לבצע חישוב כלכלי אשר יבדוק את הכדאיות של אופציה זו. ישנם עסקים אשר כמות הכניסות לאתר שלהם עשויה שלא לגדול כתוצאה מהפרסום הממומן או שאין באפשרותם לעמוד בהוצאות הכלכליות הדרושות, ועל כן שיטה זו צפויה לא להיות רווחית וכדאית עבורם.

 

לסיכום

גוגל מאפשרת מגוון רחב של אפשרויות לקיום עסקים בגוגל. בין אם בצורה חינמית או בקידום ממומן, גוגל הינה פלטפורמת הפרסום הגדולה בעולם ופרסום באמצעותה הינו מומלץ לכל בית עסק.

לפרסם בגוגל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *