אחרי שחשבנו שמחירי הטלפונים בישראל ירדו בצורה משמעותית, בשנים האחרונות אנחנו שוב חווים עלייה בשירות שלכולנו ברורים שהוא אחד הבסיסיים ביותר שיש.

חבילת טלפון היום כוללת רק שיחות והודעות אלא בעיקר אינטרנט, לאור העובדה שהמכשיר הנייד הוא מוקד הגלישה העיקרי של כולנו. כאן נספר לכם על חבילות הטלפון המשתלמות שחברת הוט מציעה.

 

שירותי הטלפון של הוט

חברת הוט מובייל היא ספק תקשורת מוביל שמוכר לנו משלל תחומים, כאשר תחום הסלולר הוא רק אחד מהם. החברה מעניקה גם שירותי אינטרנט, קו טלפון וכמובן ערוצי טלוויזיה, וכל זה ברמת שירות שאין באף חברה אחרת.

לפני שנספר לכם על חבילות הטלפון שאותם תוכלו לקבל דרך החברה, חשוב לציין שלפני שאתם רוכשים חבילת טלפון, יש כמה נתונים שחשוב לבדוק אותם.

המחיר הוא כמובן הנתון הראשון, אולם חבילה לא בטובה במחיר טוב היא משהו שלא יעזור לאף אחד מאיתנו. בדקו מהי התשתית שעליה החברה יושבת, כדי שתוכלו בכל מקום להנות מקליטה סלולרית מלאה.

לא מעט חברות יושבות על תשתיות לקויות, מה שגורם ללקוחות לסבול מקליטה חלשה במקומות רבים. כדאי גם לבדוק האם יש הטבות נוספות למי שרוכש חבילת טלפון מהחברה.

שירותי הטלפון של הוט

חבילת גלישה 150 GB

החבילה הראשונה שעליה נדבר היא חבילת הטלפון הבסיסית של הוט מובייל. החבילה הזו כוללת אינטרנט בהספק חודשי של 150 GB, ויחד איתו תקבלו בכל חודש 110 דקות שיחה לחו"ל לעשרות יעדים בלי תוספת תשלום.

במידה ותצטרפו יחד שני מנויים תקבלו גם 3000 דקות שיחה ו3000 הודעות חינמיות בכל חודש. המחיר של החבילה הוא 26.9 ₪ למשך השנה הראשונה.

 

חבילת גלישה 5G READY

בשנים האחרונות עולם האינטרנט עבר מהפכה גדולה כאשר הG5 נכנס לחיינו. בהנחה ואתם לא מכירים את הפרטים של התחום הזה רק נגיד שזה אינטרנט שמאפשר לכם לגלוש במהירות הרבה יותר גבוהה מזו שאליה הייתם רגילים עד עכשיו.

החבילה הזו של הוט רלוונטית רק למי שמחזיק במכשיר שתומך בטכנולוגיה הזו, והיא מעניקה 300 GB גלישה בכל חודש במחיר של 29.9 ₪ בלבד.

חבילת גלישה 5G READY

חבילת גלישה 5G 750GB

החבילה האחרונה שעליה נדבר דומה לחבילה הקודמת אלא שנפח הגלישה שלה גדול ב450 GB מהחבילה הקודמת, והיא גם מאפשרת לכם להנות משירותי הטלוויזיה של חברת הוט במכשיר הנייד. המחיר שלה יהיה 54.9 ₪ בלבד לחודש.

 

לסיכום

אם חשבתם שחבילת טלפון זה משהו שצריך לעלות לכם הרבה כסף, תחשבו שוב. חברת הוט מציעה לכם חבילות סלולר משתלמות במחירים חסרי תקדים.

החבילות הללו כוללות את כל מה שאתם צריכים כדי שחבילת הטלפון שלכם תענה על הצרכים היומיומיים שלכם ולא תקרע לכם את הכיס. כל מה שנותר לכם לעשות זה פשוט להיכנס לאתר של הוט מובייל ולמצוא חבילה מתאימה.

אלו חבילות הטלפון הכי משתלמות של הוט אונליין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *