תהליך הדרופשיפינג דורש לא מעט נחישות ומאמץ על מנת להרוויח עמלות יפות בחנות כמו איביי.

המאמר יפרט איפה וכיצד מתחילים את התהליך.

 

קורס לדרופשיפינג

על מנת לעשות דרופשיפינג יעיל יש לעבור קורס באיביי שיהפוך אתכם למוכרים מיומנים ומקצועיים. קורס איביי הוא קורס ממוקד שילמד אתכם את כל רזי המקצוע ויאפשר לכם הכנסה צדדית נאה. את הקורס עושים בחברה מקצועית שתלמד אתכם את כל השלבים הדרושים לכך בליווי אישי. הקורס מלווה בסרטוני הדרכה חינמיים ומאפשר לכם להתמקד במה שחשוב באמת. בכל שלב תתבקשו לענות על שאלות ולבדוק את מידת ההצלחה שלכם במבחן וכך לעבור לשלב הבא. כל מה שדרוש הוא אנגלית בסיסית, נמרצות ויכולת התמדה. לא תצטרכו ניסיון במכירות ולא ידע במחשבים. הקורס קל לתפעול ומבהיר את כל תהליך הדרופשיפינג בצורה ברורה ויעילה.

 

תהליך הדרופשיפינג

תהליך הדרופשיפינג הוא פשוט: המוכר המעביר הזמנה לספק, הספק שולח לקונה את ההזמנה, הלקוח רוכש ומעביר למוכר את הכסף, הכסף עובר לספק והמוכר מקבל עמלת מכירה. המוכר אחראי על שירות הלקוחות כמו, החזרות ובעיות אספקה והעמלה שהוא מקבל היא התמורה לכך.

 

פותחים חשבון ומתקדמים

הקורס ילמד אתכם איך לפתוח חשבון באיביי וחשבון בפייפאל באמצעותם תוכלו להתחיל למכור. לאחר שתפתחו את החשבונות הדרושים תצטרכו לפרסם מוצר אותו אתם מעוניינים למכור. את המוצר שתמכרו תבחרו מאחד הספקים של איביי ללא תשלום ותעלו אותו בחשבון שלכם עם תמונות והסברים על המוצר. ברגע שהלקוחות הגולשים באתר של איביי יקנו מהמוצר תקבלו לחשבון את התשלום עבורו + דמי המשלוח ותעבירו את הכסף לספק שישלח באופן מיידי את הסחורה ללקוחות. מהסכום שהלקוחות משלמים תקבלו אחוזים לחשבון ותתחילו להרוויח.

 

רוצים להרוויח עוד?

על מנת שהחשבון יהיה פרקטי ויביא לרווחים תצטרכו לעשות מספר פעולות לקידום המוצר ולשירות שאתם מעניקים. בראש ובראשונה יש לערוך סקר שוק ולבדוק אלו מוצרים חמים בזמן הנוכחי, מה אנשים קונים, באיזה תחום וכד'. לאחר שתזהו מה אנשים צריכים ולאילו מוצרים יש ביקוש בחרו ב-5 פריטים והעלו אותם לחשבון שלכם. בתור סוחרים מתחילים רצוי להתחיל עם 5 מוצרים לחודש. חשוב שבדף המוצר יהיו מילות מפתח הקשורות למוצר אך לא באופן בולט מדי. בנוסף, לא צריך ליצור כותרות מרשימות מדי כדי שהלקוחות לא יברחו. חשוב לשים כמה שיותר תמונות של המוצר מזוויות שונות ולפרט את התוכן שלו כמו: חומר הגלם, משקל, מידות, כמות במלאי ועוד. ברגע שאנשים ירכשו את המוצר הם גם יתנו לכם דירוג על השירות. כדי לקבל דירוג גבוה חשוב שתהיו בזמינות גבוהה ותטפלו בכל בעיה שצצה ללקוח בין אם הסחורה לא סופקה בזמן ובין אם יש תקלה אחרת. ככל שתקפידו על תודעת שירות ואספקה מהירה, הדירוג שלכם יגדל.

 

קנייה דרך כרטיס אשראי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *