אחת השאלות הנפוצות ביותר שעולות מידי יום בקבוצות פייסבוק ופורומים שעוסקים בפייתון היא "האם כדאי ללמוד את השפה הזו?". לאחר שראינו את הפוסט ה – 1,000,000 בנושא (סתם, לא היה באמת מספר כזה של פוסטים, אנחנו מגזימים כדי שתבינו שמדובר באמת בעניין נפוץ), החלטנו לעצור את שטף כתיבת המדריכים שלנו ולהסביר אחת ולתמיד – האם כדאי ללמוד את שפת הפייתון?

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנענה על השאלה המתבקשת, אנו רוצים להציג בפניכם את אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך. מדובר בעצם באנשים שעוסקים בתחום הזה באופן יום יומי. הגענו אליהם לאחר שראינו שהם הגיבו למתעניינים בקבוצות פייסבוק שונות. ציינו בפניהם כי אנו עתידים לכתוב מדריך בנושא ושאלנו אם יוכלו לסייע לנו. לשמחתנו, קיבלנו תשובות חיוביות ממרביתם,  כך שהתאפשר לנו להציג בפניכם את התשובות שהם מסרו לנו בתיבת האינבוקס. קראו את השורות הבאות ותגלו מה דעתם בנושא.

 

האם כדאי ללמוד את שפת הפייתון? התשובה של ששון

ששון ענה לנו באופן חד משמעי. לדבריו התשובה היא כן. כל אחד צריך ללמוד לימוד פייתון אם התחום נראה לו מעניין. הוא הוסיף שתמיד כדאי לשוחח עם אנשים שלמדו את התחום כדי לשמוע פרטים אודות הקורס וחוויית הלמידה. שכן, לדבריו, הוא למד במכללה טובה שהעניקה לו מידע נרחב בתחום ואפשרה לו להיכנס אל שוק העבודה בקלות. הוא ציין כי חברים שלו למדו במכללה אחרת והם לא יצאו מרוצים, כך שחשוב לדעת זאת מראש.

 

האם כדאי ללמוד את שפת הפייתון? התשובה של ירדן

ירדן ענתה לנו תשובה קצת מורכבת. לדבריה, זה תלוי. היא אומרת שאלו שמתעניינים בשפה זו כדי לפתח משהו מסוים או כדי להתמחות בתחום ספציפי (כמו למשל פיתוח של ממשקי משתמש או פיתוח של משחקים ברשת) אז שפת הפייתון לא מתאימה לכם. אתם צריכים לשאול את עצמכם אם אתם מחפשים שפה חזקה וגמישה. כזו שהיא בעלת שימוש כללי שמתאים לכל משימה באשר היא. אם כן – שפת הפייתון תתאים לכם וכדאי לכם לבדוק פרטים מעמיקים אודותיה.

 

טיפ חשוב בבחירת מקום לימוד של שפת הפייתון

וודאי שמתם לב שיש מכנה משותף בתשובה של ירדן וששון. שכן, כל אחד מהם ציין את החשיבות במציאת מקום ללמוד בו. הדבר גרם לנו להבין כי יש צורך בכתיבת טיפ חשוב לפני סיום המדריך. שימו לב – אם אתם מתכננים ללמוד בהמשך את שפת הפייתון, עליכם לערוך בירור מקיף עם הגורמים הבאים ולבדוק פרטים על מקום לימוד:

  • שכנים
  • חברים
  • קרובי משפחה
  • חברים ווירטואליים

 

לסיום

עד כאן המדריך שכנראה אפשר לכם לדעת אם כדאי לכם ללמוד את שפת הפייתון או שלא. כעת, כשיש לכם תשובה לשאלה – נותר לכם רק לעשות את הצעד הבא.

מחשב נייד

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *