שרת VPS שידוע גם בתור שרת וירטואלי בענן הוא כלי נהדר עבור אתרים בכלל ועבור אתרי וורדפרס בפרט. העובדה שאנחנו בונים את האתר בצורה טובה לא מספיקה כדי שהוא יעבוד כמו שצריך, וברגע שסיימתם לבנות אותו אתם צריכים לדאוג למקום לאחסן בו את כל המידע שבאתר. אנחנו כאן כדי להסביר לכם איך בדיוק שרת וירטואלי יכול לשרת אתכם בהקשר הזה. 

 

אחסון אתרים

כל אתר ברשת מחזיק במידע רב, והשאלה שעולה היא כמובן היכן כל המידע הזה מאוחסן. הפלטפורמות השונות שמשמשות לבניית אתרים נותנות לכם גם מרחב אחסון מסוים אולם למרחב האחסון הזה יש שתי חסרונות מרכזיים. הראשון הוא כמובן ההגבלה שיש על כמות המידע שאותה אתם יכולים לאחסן באתר הזה.

החיסרון השני הוא העבודה שברגע שבאתר שלכם מאוחסנת כמות גדולה של מידע, מהירות הגלישה בו תיפגע ותהיה כנראה הרבה יותר איטית. את שתי הבעיות הללו ניתן לפתור אם עושים שימוש באמצעי שנקרא אחסון אתר וורדפרס.

אחסון אתר וורדפרס

שימוש בשרת

שרת VPS מאפשר לכם בתור מי שמחזיקים באתר לקבל שרת שעומד לרשותכם. בשרת אתם יכולים לאחסן את כל המידע שיש לכם באתר. העובדה שהמידע עובר למרחב חיצוני שלא קשור לאתר ישירות מאפשרת לכם להנות ממהירות גלישה גבוהה באתר, וכמובן נפח אחסון בלתי מוגבל שנותן לכם לשמור כל כמות מידע שאתם צריכים.

 

תמיכה מלאה

השרת הוא כלי רב עוצמה, ויחד איתו גם מגיעה תמיכה טכנית עבור האתר שלכם. ברגע שיש לכם VPS המידע שלכם נמצא במקום שבו אנשי המקצוע המובילים מטפלים בו. גם אם את האתר עצמו הצלחתם לבנות בכוחות עצמכם, התחזוקה השוטפת שלו היא כבר סיפור אחר לגמרי, וכדאי שיהיו אנשי מקצוע מתאימים שיוכלו לתת לכם את המענה הנדרש.

אחסון אתר וורדפרס

שמירה על חיסיון המידע

פגיעות באתרי אינטרנט הם דבר שאנחנו שומעים עליו כל הזמן, ואם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם נפגעים מתקיפה כזו או אחרת, כדאי שהמידע שיש לכם באתר יהיה מאוחסן במקום בטוח. השרת הוא מרחב בטוח ושמור, והחדירה אליו הרבה יותר קשה, כך שאם המידע שלכם נמצא בשרת בענן, אתם יכולים לישון בשקט.

 

בחירת מסלול

אחרי שהבנתם עד כמה השרת הזה יכול לעזור לכם, כל מה שנשאר לכם הוא רק לבחור מסלול מתאים. ההתאמה תיקבע לפי האתר והצרכים הפרטיים שלכם.

 

לסיכום

שרת וירטואלי פרטי הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לאחסן את המידע של האתר שלכם. השרת נחשב בטוח יותר וכך המידע שלכם יהיה במקום מוגן. בנוסף, השרת יאפשר לכם להנות מתעבורת מידע הרבה יותר מהירה, כיון שהאתר לא יהיה עמוס במידע, דבר שפוגע באופן ישיר במהירות שלו. חשוב למצוא שרת אמין שיעזור גם לכם להנות מכל מה שיש לכלי הנהדר הזה להציע לכם.

אחסון אתר וורדפרס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *