מאז הוקמה חברת גוגל בשנת 1998 היא שינתה את הדרך בה אנו מקבלים שירותים ומוצרים, כל זאת בשל אפיקי פרסום ממוקדים ומשתלמים. מה קרה מאז הוקמה החברה ועד היום? כל הפרטים – במאמר הבא.

גוגל לעסקים – החל משנת 1998 ועד היום

חברת גוגל נחשבת כאחת החברות המשפיעות ביותר על הרגלי הצרכן במאה ה 21, ולא בכדי. החברה, אשר הוקמה בשנת 1998 כמנוע חיפוש מידע ושירות הפכה עם השנים למנוע פרסום מוביל ומתקדם, כל זאת לאור פיתוחים יוצאי דופן אשר מאפשרים לבעלי עסקים לבצע פרסום ממוקד ואפקטיבי. למעשה, אם נבחן כיום את הקיף הפרסום של גוגל מאז הקמתה בשנת 1998 ועד היום, ניתן לראות זינוק של עשרות אחוזים, כאשר ע"פ ההערכות גוגל עשויה לגדול עוד יותר בשנים הבאות, כחלק אינטגרלי מהיותה פלטפורמה פרסומית מותאמת אישית. למעשה, ברבות השנים פיתחה גוגל אלגוריתם מיוחדים אשר מאפשרים לקבל מידע מדויק אודות אפקטיביות הפרסום, כמו גם כלים אותם ניתן להתקין ובכך להיות במעקב לאורך כל הדרך, בניגוד לשנים קודמות בהם הפרסום היה מצומצם יחסית בזכות כלים פשוטים. ההבדל המשמעותי ביותר בכל הקשור לפרסום בגוגל מאז יום הקמתה ועד עכשיו נובע מתוך העובדה כי כיום ישנה אפשרות לבעלי עסקים לבחור את האפיק הרצוי ולבצע שינויים לאורך הדרך, כל זאת באמצעות התקשרות עם חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום של פרסום בגוגל לעסקים, וחברה כזו היא חברה שטיק מדיה.

זכוכית מגדלת

פרסום בגוגל באמצעות חברת שטיק מדיה

כאמור, מנוע החיפוש של גוגל מאפשר לבעלי עסקים לקבל חשיפה מיטבית בעלויות פרסום נוחות, כל זאת בהתאם לצרכים האסטרטגים והשיווקים אשר נקבעים מראש. לרשות בעלי עסקים ניתן כיום שורה ארוכה של עדכונים וחידושים אשר מאפשרים לנהל את הפרסום בגוגל בצורה אפקטיבית ומדודה, כאשר בעת התקשרות עם חברה מקצועית כמו חברת שטיק מדיה תוכלו להיות בראש שקט כי הפרסום של בית העסק שלכם יתבצע ברמה הגבוהה ביותר. ע"פ נציגי החברה, האפיקים הטובים ביותר לפרסום בגוגל הם קידום אתרים אורגני או ממומן, וזאת משום שמדובר בפרסום מדיד אותו ניתן לבדוק ולהתאים בהתאם לצרכים, כך שלמעשה כל בית עסק יכול לקבל את המעטפת הנכונה לו, בהתאם לבנייה של תוכנית פרסום אסטרטגית המבוססת על ניתוח קהל היעד, ניתוח מתחרים, מיתוג מחדש וכן בניית אתרים, כל זאת על מנת שתוכלו לקבל את המעטפת הטובה ביותר אשר תבטיח כי הפרסום בגוגל יהיה אפקטיבי לטווח הקצר והאורך. חברת שטיק מדיה עושה שימוש בכלים המתקדמים ביותר אשר ניתנים כיום לצורך פרסום בגוגל, ועל כן אנו מזמינים אתכם להצטרף למאות הלקוחות המרוצים ולקבל פרסום ממוקד המותאם למאה ה 21. לקבלת מידע נוסף והתקשרות, השאירו פרטים באתר https://www.shtik-ads.co.il.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *