אחד ממנועי החיפוש בעלי ערך השוק הגבוה בעולם, חוץ ממנוע החיפוש של גוגל, הוא המנוע של יאנדקס. מדובר בסוג מנוע חיפוש שמשתמשים בו בכל העולם, אך הוא פופולארי ונפוץ ביותר באזור מוסקבה. למעשה, על פי הסטטיסטיקה, יאנדקס מוגדר בתור מנוע החיפוש הרביעי הגדול בעולם.

ישנם כמה הבדלים בין יאנדקס לגוגל ובעוד שחלק מהאנשים מעדיפים להשתמש במנוע החיפוש של גוגל, חלקו האחר של האנשים מוכן להישבע שהוא בחיים לא ייגע או לא יקליד מילה אחת במנוע החיפוש של גוגל. אז מה הם ההבדלים בין יאנדקס הרוסית לבין גוגל האמריקני? ובכן, ראשית, יאנדקס מציעה למעלה מחמישים סוגי שירותים שונים, בעוד שגוגל היא מינימליסטית למדיי.  מבחינת התוצאות המעודכנות בין שני מנועי החיפוש, אין ספק שגוגל עושה הרבה יותר מאמצים בכדי ליצור עולם דיגיטלי בו אנשים מקבלים תוצאות מאוד מפולחות ומדויקות עבור מה שהם תרים אחריו. בין אם אתם מחפשים אחר שירותי השוואת משכנתאות או סתם מחפשים לראות באיזו שעה הקולנוע מציג סרטים, סביר להניח שתוכלו לקבל תוצאות מעודכנות יותר אצל דוקטור גוגל.

מנוע חיפוש

פרסום ביאנדקס או בגוגל?

כשמדובר בנושאי פרסום ושיווק, בדרך כלל יש צורך "לתקוף" את שלל הפלטפורמות והזירות הפרסומיות-שיווקיות, וזאת בכדי ליצור מצב בו בית העסק מקבל לחשיפה מוגברת ואפקטיבית. בין אם אתם מחפשים אחר טכניקות ושיטות פרסום ושיווק עבור המגזר הדתי או החילוני, זכרו כי לפעמים יש צורך לפרסם במספר שפות ועבור מספר אוכלוסיות.

פרסום למגזר הדתי מאופיין בשיטות מעט שונות מאשר קמפיינים דיגיטליים חילוניים. ההבדל בין קמפיין חילוני לבין קמפיין פרסום ושיווק דתי, טמון בכך שקמפיינים חילוניים בדרך כלל לא יצריכו את סוג הצניעות והשפה הספציפית שקמפיין דתי יצריך. כשאתם מחפשים אחר חברת פרסום למגזר הדתי, אין ספק כי יש חובה לבחור בחברה הדוברת את שפת האוכלוסייה אליה אתם משווקים. בין אם אתם בוחרים לבצע את הפרסום דרך גוגל או דרך יאנדקס הרוסית, מומלץ להסתייע בחברות המספקות שירותי פרסום ושיווק בכלל הזירות השיווקיות. לפרסום למגזר הרוסי לחץ כאן.

פרסום לקהל רוסי ביאנדקס

בין אם אתם מפרסמים לקהל רוסי, דתי או חילוני, פרסום ביאנדקס לוקח יותר זמן מאשר פרסום בגוגל. במילים אחרות, התוצאות יאחרו להגיע אם תפרסמו אך ורק ביאנדקס. אחד ההבדלים בין יאנדקס לבין גוגל, זה אופי הקמפיין שתצטרכו להוביל. קמפיין SEO ביאנדקס ייקח משמעותית יותר זמן מאשר אחד בגוגל.

הבדל חשוב נוסף בין יאנדקס לבין גוגל, הוא בכך שיאנדקס מעדיף להציג בתוצאות החיפוש אתרים וותיקים. גם אם הקמתם אתר SUPER מרהיב ואפקטיבי וגם אם עבדתם עליו המון זמן בכדי שייראה כמו שהוא נראה, עדיין יאנדקס יעדיפו להציג אתרים אחרים אם הם וותיקים ממכם. זאת, בעקבוך כך שיאנדקס מסתמכים על ההיכרות הוותיקה עם אותו אתר ואתכם הם עדיין לא מכירים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *