תעשיית ההייטק הישראלית מובילה את המשק הישראלי מכל הבחינות, הן ברמות ההכנסה למדינה ממסים, הן ברמות השכר שגבוהים באופן משמעותי ביחס לממוצע הארצי והן ברמות הצמיחה של התעשייה עצמה. תעשיית ההייטק גדלה, וכך הביקוש לעובדים איכותיים רק הולך ועולה.

ב-HackerU מכשירים ומכינים אותך לעבודה בתעשייה בחברות המובילות בשוק ההייטק, המכללה מאפשרת לבוגריה להשתלב בשוק ההייטק התחרותי, היא עושה זאת כבר משנת 1997 ועברו תחתיה אלפי תלמידים שהצליחו להשתלב בהצלחה בתעשיית ההייטק הישראלית.

עובד חברה

גידול ניכר בתעשיית ההייטק הישראלית

תעשיית ההייטק הישראלית צומחת ללא הפסקה, נתוני רשות החדשנות מצביעים על מחסור של כ-15,000 עובדים, ובעלי חברות רבות מתלוננים שהם לא מצליחים למצוא עובדים שימלאו את כל המשרות הדרושות להם. המשכורות בתעשייה עולות כל הזמן וכיום משכורת התחלתית ממוצעת של עובד עם נסיון של שנה עד שלוש עומדת על כעשרים אלף שקל.

אם נתרכז רגע בתחום הסייבר שהוא רק חלק קטן מתעשיית ההייטק הישראלית הצומחת נראה כי בחמש השנים האחרונות קמו 367 חברות סייבר חדשות, החברות בתחום זה הצליחו לגייס בחמש השנים האחרונות הון בסכום שמגיע כמעט לארבעה מליארד דולר. הצמיחה המטורפת הזאת מובילה לגיוס עובדים חדשים באופן עקבי ולמחסור תמידי בעובדים.

רק בתחום הסייבר מועסקים בימים אלו כעשרים אלף איש והנתונים מראים שכמות המועסקים בתחום צומחת בקצב מרשים, קרוב ל-12 אחוז בשנה. כאשר בשנים הבאות יצטרפו בכל שנה לפחות 800 עובדים נוספים.

האקריו משלימה את החסר

מכללת האקריו מציעה לתלמידיה מסלולים רבים ומגוונים שיכולים להוות את שער הכניסה לתחום ההייטק הישראלי הגועש והרועש. היא מציעה לתלמידיה קורסים כמו קורס סייבר ואבטחת מידע Ethical Hacking, קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע, קורס עיצוב גרפי עם התמחות בעיצוב חוויית משתמש UX – Design, קורס אנימציה תלת מימדית תוכנת מאיה עם התמחות ב-ZBrush ועוד.

האקריו מחזיקה את סגל המורים האיכותי ביותר בשוק, כלל המורים מגיעים מן התעשייה עצמה, חלקם מחזיקים בתפקידי מפתח בחברות המובילות במשק, חלקם בעלי סטארטאפים אך כולם מבינים את השוק ומגיעים ומתוכו. כפועל יוצא, הקורסים שעוברים במכללת האקריו הם פרקטיים מעודכנים ומהווים את ההכנה הטובה ביותר לכניסה לשוק.

בנוסף, האקריו עומדת בקשר עם מעל ל-1000 חברות הייטק, החברה מעסיקה צוותי השמה שדואגים לבוגרי המכללה, הצוותים מחפשים עבודה טובה שתתאים ליכולות של כל בוגר. בהמשך לכך, החברה מספקת לבוגריה כלים להצלחה בראיונות עבודה, עזרה בכתיבת קורות חיים שימשכו את עיני המעסיק ומספקת לתלמידים שלה את כל הכלים כדי להצליח בקבלה לעבודה טובה ומתגמלת.

המכללה מחזיקה מרכזים בפריסה ארצית, בחיפה, רמת גן וירושלים ובכך מאפשרת כמעט לכל אזרח בארץ למצוא סניף קרוב למקום מגוריו. המכללה מסייעת לתעשיית ההייטק הישראלית להשלים את המחסור הכרוני בכוח אדם מיומן בתחום ומסייעת לתלמידיה לזכות בקריירה טובה להמשך החיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *