יש שיטענו שבעשורים האחרונים, אל מוצרים הכרחיים כמו חשמל, מזון ומים, הצטרף האינטרנט. אמנם הוא לא הכרחי כדי לשרוד, אך הכרחי על מנת לעבוד, לשמור על קשר עם חברים ומשפחה ועוד שלל שימושים אחרים. לראיה, נסו להיזכר מתי הייתה הפעם האחרונה שעבר יום שלם מבלי שהשתמשתם באינטרנט. קשה, נכון? זה רק מעיד על כמה האינטרנט הפך לחלק חסר תחליף בחיינו. לפיכך, חשוב עוד יותר לבחור את ספק האינטרנט הנכון. הנה כמה עצות שיסייעו לכם לבחור את חברת התקשורת והאינטרנט הטובה ביותר.

 

בצעו השוואה מעמיקה ויסודית בין החברות השונות

שגיאה שעושים מרבית הצרכנים, בין אם מדובר בקנייה של כמה שקלים או הוצאה של עשרות אלפי שקלים, היא שהם רגילים לבחור את המותג שהם מכירים. במקום להשוות את המוצרים לפי המפרט הטכני שלהם, ביצועיהם או מחירם, הם פשוט בוחרים את המותג שהם מזהים, בין אם מהבית או מפרסומות בטלוויזיה. שגיאה זו עולה לצרכן הממוצע אלפי שקלים בשנה. אז כאשר אתם ניגשים לבחור חברת תקשורת ואינטרנט, שימו לב שאתם לא שוכחים לבדוק אף חברה, גם הפחות מפורסמות, כמו האינטרנט של אקספון.

 

חפשו מבצעי הצטרפות מיוחדים והנחות רלוונטיות

כאשר אתם מצטרפים לחברת תקשורת ואינטרנט, במרבית המקרים יוצע לכם מבצע הצטרפות כלשהו. לעיתים מדובר במחיר מוזל לחצי השנה או שלושת החודשים הראשונים. פעמים אחרות, חברות יציעו את הראוטר בחינם לשנה הראשונה. יש אנשים שנוטים לזלזל במבצעים מסוג זה, אך עדיין מדובר בחיסכון, גם אם אינו קבוע ונמשך למשך כל תקופת המנוי. בנוסף לכך, חברות שונות מציעות מחירים מוזלים או מבצעים קבועים לאוכלוסיות שונות, בים אם לפי תחום עיסוק או תחום מגורים, ושווה לבדוק האם יש הנחות שעשויות להיות רלוונטיות עבורכם.

 

בדקו מה איכות הקליטה של החברה באזורכם

הדבר החשוב ביותר בחברת אינטרנט ותקשורת הוא שהחברה תציע קליטה איכותית ויציבה בכל חלקי הארץ. למרבה הצער, לא מדובר בפרמטר שניתן לקחת כמובן מאליו, מכיוון שישנם אזורים בארץ שבהם חברות מסוימות מציעות קליטה פחות יציבה בהשוואה לחברות אחרות. איכות הקליטה נקבעת על פי הקרבה לאנטנות והיקף פרישתן בארץ. לכן, כאשר בוחרים חברת אינטרנט, מומלץ לבדוק עם מכרים ושכנים שמנויים לחברה את שביעות רצונם מהשירות והקליטה.

 

התעקשו על שירות לקוחות מצוין

בין אם נרצה או לא, ככל הנראה בשלב מסוים יתחילו תקלות או בעיות בשירות האינטרנט. זה בלתי נמנע. לכן, חשוב מאוד לבדוק ולשמוע המלצות לגבי טיב שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית. טיפול התקלות היומיומי הוא חשוב מאוד ולכן חשוב לקחת פרמטר זה בחשבון כאשר בוחרים ספק אינטרנט.

 

סיכום

לסיכום, הדרך לבחור את חברת התקשורת והאינטרנט הטובה ביותר היא לבקש המלצות מחברים ומכרים שגרים באזור, להשוות מחירים ולחפש מבצעים.

חברת תקשורת ואינטרנט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *