בתקופה האחרונה אנו קוראים לא מעט כתבות ומדריכים שעוסקים בחברות קידום אתרים. התגובות למקורות מידע אלו מראות כי הציבור מבלבל בין חברות קידום אתרים לבין חברות של ניהול מוניטין. החלטנו שמישהו צריך לעשות סדר בנושא ולגרום לכל המתעניינים להבין שמדובר ב – 2 חברות שעוסקות בתחומים שונים. הישארו אתנו ותגלו מה ההבדל בין השתיים ולמה כל כך חשוב שתכירו אותו.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב תוך סיוע מצד גורמים חיצוניים שמבינים דבר או שניים בשתי החברות הללו. בגלל שמדובר בעניין חשוב שלא עוסקים בו מספיק ברחבי הרשת, הבנו שאנו רוצים לעשות זאת באופן מעמיק. כדי שנוכל להציג בפניכם את ההבדל, היינו צריכים לפנות אל גולשים ברחבי הרשת ולשאול אותם לדעתם. כך שלמעשה, כתבנו פוסט בנושא וקיבלנו מספר רב של פניות שהסבירו לנו את העניין באופן מעמיק. זו ההזדמנות להודות לכל מי שנוגעים בדבר וסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותכם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות בנושא.

 

מהי חברת ניהול מוניטין?

רגע לפני שנציג בפניכם את ההבדל בין השתיים, ראוי שקודם כל נגדיר בנפרד מהי כל חברה. נתחיל קודם כל בפירוט על חברת ניהול מוניטין. חברה מסוג זה היא גלגל הצלה של גורמים שונים שלא מרוצים מהמידע שהופץ עליהם ברחבי הרשת. החברה בעצם מאפשרת לסנן תכנים אודות אנשים פרטיים, בעלי מקצועות שונים, בעלי עסקים ועוד, שרוצים שהחיפוש אחרי השם שלהם ברשת יעלה תוצאות מיטיבות.

 

מהי חברת קידום מכירות?

חברות של קידום מכירות עוסקות בתחום אחר לגמרי – מכירות. אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם ולהביא לכך שהאתר שלכם יופיע במקומות אסטרטגיים שבהם קהל היעד שלכם נמצא, אתם צריכים לפנות אל חברה לקידום מכירות. שכן, היא תאפשר לכם לבצע קידום באמצעות דרכים שונות, למשל:

  • קידום ממומן
  • קידום אורגני
  • קידום באמצעות קישורים ועוד

 

מה ההבדל בין חברת קידום אתרים לחברת ניהול מוניטין?

כעת ניתן לראות את ההבדלים בין חברת קידום אתרים לבין חברת ניהול מוניטין. חברה לקידום אתרים עוסקת בהליכי פרסום ושיווק של האתרים והיא מאפשרת לכל אתר להיות במקום ה – 1 במנוע החיפוש ועוד. חברה לניהול מוניטין לעומת זאת, עוסקת בעיקר בשינוי תוצאות החיפוש ברחבי הרשת כדי לאפשר לכל מבקש לקבל את התוצאות המיטביות שלו הוא מצפה.

 

כמה מילים לסיום המדריך

כעת יש לכם את כל המידע המקיף שמאפשר לכם להבין בעצם מה ההבדל בין חברה לקידום מכירות לבין חברה לניהול מוניטין. כך שעכשיו אתם יכולים לדעת אל מי לפנות כדי לקבל את התוצאה המתבקשת. אתם מוזמנים להעביר את המדריך הנוכחי הלאה אל מי שלא מבינים בתחום באופן מעמיק.

מסך

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *