כמה פעמים יצא לכם לראות מודעה הזוייה בפייסבוק? כזאת שאין סיכוי שתלחצו עליה, אם אתם רוצים ליצור מודעות כאלה ולהצליח למשוך אליכם לקוחות כדאי לכם לקרוא את המדריך שהכנו – מודעות פייסבוק ממירות: 3 כללים ליצור כאלו בקלות. תמצאו פה מספר טיפים חשובים כדי ליצור את המודעה הטובה ביותר.

אפליקציה

פרסום בפייסבוק

תתאימו את המודעה לקהל היעד שלכם:

לפני שתתחילו לנסח את המודעה חשוב שתאפיינו את קהל היעד שלכם, אם אתם עסק מקומי אל תפנו לרדיוס רחב מדי של אנשים, תתמקדו בסביבה הקרובה שלכם, כזאת שיכולה להגיע לבית העסק שלכם תוך 15-20 דקות או אם העסק ממוקם באזור פריפריאלי יותר בסביבה של 30-40 דקות נסיעה. לאחרונה נהניתי מצפייה במודעה מצוינת למסעדת המבורגרים, אפילו לחצתי עליה ולצערי ראיתי שהיא ממוקמת בחיפה בעוד שאני גר בירושלים. לא סביר שמישהו ייסע מירושלים לחיפה בשביל המבורגר לא מוכר.

בנוסף תצטרכו להבין מה הגיל של קהל הלקוחות שלכם, מה תחומי העניין שלו, איזה מגדר מתעניין בכם, אם קיים כזה ועוד. אחרי שתבינו מי קהל היעד שלכם תצטרכו להתאים אליו את הפרסומת. אם אתם פונים לצעירים בני 18-26 תצטרכו להשתמש בשפה צעירה וזורמת יותר. לעומת זאת, אם אתם פונים לקהל מבוגר יותר בגילאים 50-80 תצטרכו לכתוב בצורה רשמית יותר.

למעשה, זה הטיפ החשוב ביותר לכל מודעת פרסום בפייסבוק, תבינו מי קהל היעד שלכם ותזקקו את המסר שלכם כך שיגיע אליו במדויק.

תציעו הצעה משתלמת:

אחת הדרכים הטובות ביותר למשוך לחיצות ולהגביר את המודעות לפרסומת שלכם היא להציע הצעה שווה, לאחרונה ראיתי בר שפרסם מודעה לפיה הוא יגיש ליטר בירה במחיר של שליש לכבוד חגיגות האוקטוברפסט. זאת מודעה שהגיעה אליי, אדם צעיר שסביר שמגיע לעיתים קרובות לברים, הבר היה בסביבת המגורים שלי וההצעה שהוצעה בו הייתה שווה. מהר מאוד מצאתי את עצמי מגיע לשם ונהנה מליטר בירה קרה.

אם תצליחו לחשוב על הצעה שתמשוך את העין תוכלו להשיג המון עניין ויחסי ציבור בזכות הפייסבוק. חשוב שההצעה תגרום לאנשים להגיע לבית העסק ושלא תישאר במרחב הוירטואלי. בטח ראיתם לאחרונה המון פרסומות בנוגע להגרלות מסוגים שונים. נסו לזכור של מי הם היו וכמה אתם מודעים לבית העסק שהגבתם תייגתם ועשיתם לו לייק ותבינו שמדובר בפרסום לא מאוד מוצלח.

הבינו מה רלוונטיות המודעה

פייסבוק נותנת לכל מודעה ציון רלוונטיות, הציון ניתן למודעה לאחר ש-500 איש ראו אותה. ציון נמוך מ-7 הוא ציון שמעיד על רלוונטיות נמוכה. אם אתם מקבלים ציון כזה שנו את המודעה ונסו לחדד את המסר שלכם. חבל שתבזבזו כסף על פרסום לא יעיל ולא רלוונטי.

בניית מודעה טובה בפייסבוק לא דורשת ידע רב אבל היא בהחלט דורשת מחשבה והבנה של קהל הלקוחות שלכם. אל תפחדו להתנסות ביצירת מודעה מסוג זה!

לפרטים נוספים היכנסו לאתר: https://www.genesis-media.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *