בעלי אתרים הבינו עם הזמן שהפרסום המסורתי אינו מספיק. שכן, יש צורך בביצוע קידום אתרים שיביא לתוצאות משמעותיות. מי מכם שקראו את הכותרת שמופיעה בתחילת המדריך, וודאי הבינו עד כה שקידום אורגני זו התשובה למצבים מסוג זה. בשורות הבאות נציג בהרחבה את יתרונות ההליך, כדי שתוכלו להכיר בהם מקרוב ולהבין מה הפך את השיווק האורגני למוצלח ביותר מבין האפשרויות השונות.

 

בואו נכיר תחילה את הקידום האורגני

אם הגעתם לכאן מבלי להכיר את הקידום האורגני מקרוב, כדאי שתתעכבו לרגע על פסקה זו. שכן, כך תוכלו להכיר בהליך שבא לידי ביטוי במנוע החיפוש שבו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים. התהליך מצריך בחינה מעמיקה של מילות המפתח שנוגעות לעסק שלכם. זו מתבצעת על ידי מומחים מתחום קידום האתרים. לאחר שמחקר זה נעשה, יש צורך בהטמנת מילות המפתח בתכנים איכותיים שמופצים ברחבי הרשת.

ככל שההליך יתקיים באופן מיטבי, כך האתר של העסק יעלה בתוצאות החיפוש ויוצג באופן בולט בפני המשתמשים שתרים אחר מידע שקיים בו. בשלב זה נחשפתם ליתרון המשמעותי ביותר שבא לידי ביטוי בקידום האורגני והוא – הנוכחות הערה במנוע החיפוש. כעת, נמשיך להציג את היתרונות הנוספים שמתקיימים בעקבות הליך זה.

בואו נכיר תחילה את הקידום האורגני

אמינות

כאמור, בעלי עסקים שיבחרו לפנות אל חברה לקידום אורגני, צפויים לגלות שזו תביא להצגת האתר במקומות הבולטים ביותר במנוע החיפוש. תרחיש זה מוביל לתחושת אמינות בקרב הגולשים שרואים בתוצאות הראשונות כאמינות ביותר. יש הסוברים שהגולשים שנכנסים לאתרים שקודמו באופן אורגני יישארו באתר לזמן ממושך ואף יסירו את החשדנות שאופיינית לא פעם למי שמגיעים דרך אתר שקודם באופן ממומן.

 

חיסכון כלכלי

אי אפשר לעסוק בקידום אורגני מבלי לציין את החיסכון המשמעותי שבא לידי ביטוי בהליך (וזאת לעומת קידום ממומן). נסביר למשל שעסק שבוחר לבצע הליך קידום אתרי חנות באופן אורגני, צפוי לשלם פחות, לעומת בחירה בהליך הממומן. שכן, זה עשוי לגבות תשלום עבור כל כניסה לאתר, גם אם זו בוצעה ללא רכישה של שירות או מוצר שמוצע בו.

חיסכון כלכלי

לידים

סביר להניח ששמעתם לא פעם את המושג "לידים" בקשר של קידום אתרים אורגני. שכן, זה מראה לא פעם את התוצאות של הקידום שבוצע. מי שבדקו את הנושא באופן מעמיק גילו שהסטטיסטיקות מראות ש – 50% מהגולשים בוחרים להיכנס לתוצאה האורגנית שמופיעה בשורה הראשונה במנוע החיפוש. בעוד, רק 10% לוחצים על התוצאה שמופיעה במקום השני ו – 8% בלבד נכנסים לאתר שמוצג במקום השלישי.

 

שורה תחתונה – זה הזמן לקדם את האתר באופן אורגני

עכשיו ברור לכם שקידום אורגני הוא התשובה לכל בעל אתר באשר הוא. שכן, מדובר בהליך שכולל יתרונות רבים שכל בעל עסק רוצה ליהנות מהם. נאחל לכם כעת שתפנו לקבלת שירות מקצועי שיוביל להצגת האתר שלכם בתוצאה הראשונה בגוגל.

מעבר לפרסום מסורתי היתרונות של קידום אורגני בגישות שיווק מודרניות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *