המשרד עומד ובנוי, מעוצב, מרוהט ומוכן לעבודה. כל מה שחסר הוא לקוחות. כיצד ניתן להשיג מספרי טלפון של אנשים מתעניינים? ויתרה מכך, כיצד אפשר להפוך את המתעניינים ללקוחות? לכל משרד יש את האג'נדה שלו, והאופי שלו. מתוך כך נגזרת דרך שיווק שונה לכל משרד.

כולם יודעים שקיימים בשוק אינספור משרדי עורכי דין, בין הבולטים שבהם משרד עו"ד מיסקביץ' & טייב. בממוצע מדובר ביותר מ-630 עורכי דין לכל 100,000 אזרחים, פי 2 מאנגליה ופי 3 מגרמניה, מה שהופך את התחום לאפילו יותר קשה ומאתגר. נדרשת פעילות ענפה בשדה הקרב הדיגיטלי, על מנת לעמוד בקצב. לעיתים המבחר הרחב לא משאיר מקום למשרדים הקטנים. אנשים רבים יעדיפו ללכת למשרד "עם שם" ובכך לוותר על המון משרדים קטנים שנותרים ללא עבודה.
קיימות דרכים רבות לקדם ולשווק את משרד עורכי הדין, בין היתר דרך פייסבוק, דרך גוגל, ופרסום אורגני.

סימון של עריכת דין

עורכי דין הם בהכרח לא אנשי מכירות

עורכי דין רבים חושבים שביכולתם להפוך לקוח פוטנציאלי ללקוח ממשי באמצעות שיחת טלפון. אך הלכה למעשה, לא כך הדבר. הסיבה לכך נעוצה בכך שעורכי דין אמנם למדו שנים רבות ועשו תואר במשפטים, אך לא מתמקצעים במכירות. אחת הדרכים היותר מועילות היא לתת לאנשי מכירות להתמודד עם הלקוחות בפוטנציה, בעוד עורכי הדין יתעסקו איך לא, בעריכת דין.
לעיתים רבות עורכי הדין מתעקשים לטפל בלקוחות בעצמם, דבר שמוביל לכישלון נחרץ.

היזהרו מאפליקציות לזיהוי המתקשר

עורכי דין רבים לא יודעים כיצד הטלפון שלהם מזוהה באפליקציות לזיהוי מתקשר. אפליקציות אלה מותקנות אצל הרבה אנשים בטלפון, ומציגים זיהוי של המתקשר על סמך המאגר של האפליקציה. לעיתים רבות הזיהוי שאנו נתקלים במקרים אלו הוא "עורך דין מטרידן" , "לא לענות עורך דין גרוע" והגרוע מכל "זהירות רמאי!". לכן אם כן, כדאי לוודא מה הזיהוי בטלפון שלכם כשאתם מתקשרים ללקוחות פוטנציאליים. עצה נוספת ויעילה היא לקחת כ10-15 מכשירים של קולגות, או בני משפחה ולשנות את זיהוי איש הקשר לזיהוי האופטימלי. תוך כשבוע האפליקציה תציג בכלל המכשירים את הזיהוי העדכני.

צריך לדעת למי לפנות

לצורך הדוגמה משרד עורכי דין העוסק בדיני משפחה נעזר בחברת שיווק באינטרנט. המשרד פנה לחברת השיווק אבל התוצאות לא מרקיעות שחקים. לכאורה, הכול מתקתק, הפרסום נעשה במספר מימדים, הדו"חות מציגים מספרים מועטים ונשאלת השאלה למה. אנו עוד עלולים לחשוב שהדבר נובע מריבוי משרדים של עורכי דין, והתחרות הקשה בשוק. אבל הסיבה במקרה זה הייתה שקמפיין הפרסום היה מיועד לקהל מפולח של נשים, בעוד בפועל רוב הלקוחות הנעזרים במשרד לדיני משפחות הם בכלל גברים.  לשם כך יש להיעזר בחברת שיווק מקצועית ובעלת ניסיון. לאחר השינוי בקמפיין השיפור היה מיידי ופניות רבות התקבלו למשרד.

קידום אתרים מקצועי – הדרך שלכם אל הפסגה – כנסו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *